1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De PU moet je dan ook niet serieus nemen

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Juist jah, een van de grootste gamesbladen in de Benelux niet serieus nemen. Heel logisch. De PU zit er ook wel eens flink naast, maar om dan gelijk het gehel blad niet serieus te nemen is een beetje raar, ze hebben niet voor niets die status bereikt.

3. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon onzin |:-
    Die dude zal z'n commentaar echt niet ongegrond laten. En het schijnt inderdaad dat er modemproblemen zijn. Ook heeft de xbox lang op echte knaltitels (na Halo en SC) moeten wachten maar nu zijn die er (DOAX, binnenkort Brute force en MGS:confused:).

Kortom, ik geef hem gelijk maar je moet wel bedenken dat dit artikel een maand voor de release van het blad werd geschreven.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Aan de ene kant heb je gelijk, maar de PU is al vanaf de launch nooit echt vol lof over de xbox geweest.

Even over een van de vijf redenen, waar staat PG2 voor?

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    PG2 = PGR2 = Project Gotham Racing 2

6. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar DOAX is geen topgame, misschien voor de mensen die met hun piemeltje willen spelen maar het is echt geen goed spel

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    indeed, zouteloos gewoon.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Modemproblemen? ik heb daar eerlijk gezegd zelf nog niets over gehoord.. Meeste problemen waar ik van heb gehoord waren provider related en daar kan je moeilijk de xbox de schuld van geven want dezelfde problemen heeft een pc ook en zal PS en Nintendo in de toekomst hier ook hebben.
    Overigens kan je er niet zomaar van uitgaan dat JJ zijn commentaar niet ongegrond laat.. Door tijdsdruk of dergelijks kan dat best voorkomen.
    Gebrek aan top-titels na Halo en SC. Ik vind dat nogal meevallen eigenlijk PDO is een mooi spel, Sega GT, Shenmue, Steel Battalion en er zijn er nog wel meer op te noemen..

JJ geeft zijn mening en dat is ok, maar ik vind zelf dat je als schrijver/reviewer voor een blad wel objectief moet blijven en je aan bepaalde feiten moet houden. Hij schildert het xbox live onnodig en te negatief af.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom kreeg het hier en op ign dan een 8.9 (of was het een 8.6) en op ign een 9.2. Maar ja op andere sites krijgt het weer een laag punt. Zo zien we iedere game is een topgame In someone else his opinion oftwel ISEHO.

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    omdat ign zuigt.

11. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    zuigt xboxworld.nl dan ook?

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor mijzelf zijn Halo en MotoGP (en met Live in nog veel grotere mate sinds 12 Maart) system-selling geweest.. oftewel DE reden dat ik blij ben met mijn Xbox! in die spellen kan me in maanden verdiepen en ervan genieten. Andere spellen zijn vaak voor mij "leuk voor erbij" geweest in verschillende maten van "leukheid" natuurlijk (PGR, Fifa2003, DOA3, SC o.a. als toppers).

Ik kan begrijpen dat andere mensen die van veel diversiteit houden toch wat AAA titels missen of hebben gemist. Gelukkig komen er nog vele toffe spellen aan en ook meerdere AAA titels, maar op dit punt ga ik niet tegen J.J in.

Maar inderdaad schilderen ook naar mijn gevoel J.J. (en de PU) Xbox Live niet af op de manier waarop de mensen die al weken op Live zitten het wel zouden doen. Het is echt subliem en ik blijf me verbazen over hoe het me bezig houdt.. ook het sociale aspect is NIET iets om aan voorbij te lopen.

13. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    hij zal wel een dikke zak met geld gehad hebben van sony:)

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zelf toegeven dat er nog best wel weinig toppers zijn voor de xbox maar die komen allemaal nog. wacht maar af;
    Fable, Brute Force, Halo 2, kotor

allemaal supervette games

15. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Halo, Rallisport Challenge en Need for Speed zijn voor mij de titels, waarvoor ik een Xbox heb gekocht. En sinds Live natuurlijk Moto GP en in mindere mate Ghost Recon en Mech Assault. Ik heb ontzettend veel Xbox spellen gekocht en later weer verkocht, omdat ik er snel op was uitgekeken. Daar tussen zaten wel titels als SC, JSRF, Sega Soccer Slam, Racing Evoluzione, TimeSplitters 2, SSX tricky, Aggressive Inline, Unreal Championship en NHL 2003 om er een paar te noemen. Op RE na hebben deze games toch best wel erg hoog gescoord in de bladen, dus om nou te zeggen, dat er te weinig goede games uit komen?

Het Live gedeelte is in mijn ogen zwaar vernieuwend. Niet zo zeer, dat je online kan spelen, maar wel de online service. Je hebt, maar een account nodig bijvoorbeeld en je kan zonder moeite met de hele wereld lullen (grenzen vervagen, je gamed niet alleen, je leert weer wat van andere landen/culturen etc.). Met andere woorden: het gaat veel verder dan simpel een beetje online spelen.

Om dan Xbox Live af te kraken vanwege problemen, zoals gekickt worden door Fransen, dat vind ik een beetje sneu. Dat zegt denk ik meer over Fransen (enkele, misschien maar 1), dan over Xbox Live.

Is het ook niet misschien een beetje, dat ze kritiek geven om het kritiek geven, gewoon om een beetje popiejopie over te komen (diegene, die de PU lezen, begrijpen denk ik wel wat ik bedoel). Al is het alleen maar om weer wat te hebben waarvan ze bij de PU zeker weten, dat er veel consternatie over zal ontstaan (lees: gratis reclame).

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    je zegt 2 keer een cijfer van IGN.com

En IGN is goed, en zuigt zeker niet bitte!(om ff op fallout te reageren)

En de 1 vind DOAX top, de ander niet, menigen verschillen nu eenmaal.......

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nice! Vooral deze 2 stukken vind ik erg treffend. Het is gewoon echt gaaf om bepaalde mensen tegen te komen. Heb al heerlijke gesprekken gevoerd over van alles, met allerlei soorten mensen.

Aan Amerikanen uitgelegd dat Nederland meer is dan kaas, klompen, tulpen, de wallen en wiet :cool: En dat geeft hele leuke gesprekken..

En die laatste opmerking is echt precies wat ik ook denk! Lekker belangrijk dat die fransen bijdehand doen. Gewoon niet joinen of een andere room zoeken / hosten. Het feit dat inderdaad grenzen vervagen, dat je communicator ZO veel meerwaarde geeft, dat het competitiegevoel onge-evenaard is, het allemaal echt "klick and go" is. Waar hoor je dat terug?

18. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Als wij als Livers nu maar weten hoe het zit ...

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

over de reviews kan ik vrij duidelijk zijn jah.

die zuigen over het algemeen.

20. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik dan vragen wat jij dan niet vind zuigen?

Deel Deze Pagina