1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

tjah, ik vertrouw helemaal niemand meer, afgezien van wat goede vrienden.

maar trek het je niet aan. tis niet jou schuld. niemand kan mij helpen.

:'-(

k ga mezelf van kant maken nu. k voel me echt zwaar klote. maar jah das allemaal jullie probleem niet dus:

eh, gamerankings geeft na een paar maanden reviews over een spel altijd wel een betrouwbaar gemiddelde.

daar zul je zien dat DOAX gezakt is naar een measly 75% en racing evoluzione naar 76%.

adequatere cijfers dan altijd maar die eeuwige 8,5'en die men altijd maar rondsmijt.

onzin gewoon. magere spellen.

sjit als a link to the past en ocarina of time en halo verdienen negens en hoger. maar dat crap als DOAX daar in de buurt zou kunnen komen is onzin.

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een review lees let ik het liefst niet op de MENINGEN van de reviewers. Je moet als je een review leest (of schrijft!) je vooral concentreren op de feiten zoals; het voorkomen van eventuele bugs/glitches, graphics.

NIET op dingen die kunnen beoordeelt worden door een mening zoals; gameplay (soms), verhaal, besturing.

SW episode 1 kreeg ook in de meeste bladen een 2 of 3, maar ik vind het nog steeds 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb!!! althans, ik heb er minstens zoveel van genoten als halo of splinter cell!!

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    1. Kan ik niet echt mijn mening over geven , ik heb geen X-box live , kan het waarschijnlijk ook niet krijgen door CC-gebrek dus no comment.

2. Kan ik niet helemaal mijn mening over geven , volgens mij zijn er nu wel aardige racegames maar toppertje blijft uit.

3. Nooit PG1 gehad , ga ik ook niet halen. dusse , NO COMMENT.

4. Dit is over het algemeen waar. Ik bedoel , je hebt vette games als Panzer Dragoon Orta , Doa3 (vind ik een topper..) , Halo , en Splinter cell, maar, ik heb nog geen vette RPG gezien (morrowind is ook niet al te interessant voor de meeste gamers). Er moeten gewoon goede games komen , en ik denk dat dat dit jaar zal komen.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jeps. de xbox heeft wat redding nodig in de vorm van echt goeie games,

and im talkin triple A.

want al die matige sjit van de laatste tijd just aint gonna cut it weet je :D

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Klinklare onzin!

Ik vind eigenlijk dat de PU alleen maar vooruit is gegaan *ik ben ook al abbonee vanaf 1996*. Maar goed het feit dat J.J het zegt wil nog niet zeggen dat iedereen dat vind. Soms reviewen ze een spel heel goed of slecht en dan vind ik precies het tegenovergestelde....

MAar ja, na een tijdje begin je die gasten een beetje te kennen en weet je wie een beetje dezelfde smaak van games heeft als jij..

6. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft gelijk (zijn argumenten) sterke race games? de ps2 kent ongeloofelijk goeie race games, de pc ook... de cube en xbox missen dat gewoon, klaar.

live is inderdaad slecht bezig in europa en dat komt inderdaad voornamelijk door die creditcard, ik had er ook problemen mee.

en dat van die games klopt wel een beetje, de laatste tijd is het een beetje minder aan het worden, de ps2 heeft al veel goeie games, de cube is er mee bezig en bij de xbox zijn er goeie games en een aantal goeie in aantocht, maar niet echt bijzonder veel...

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    @ Cube_LOver (what's in the name...)

live slecht in europa?
    wtf? Vergeleken met PS2 online (ow, bestaat dat dan) en die **** op de cube live gebeuren vind ik Xboxlive toch wel ownen!
    en die CC is voor de veiligheid..das de makkelijkste manier. De cube heeft toch een soort prepaid systeem? Dan betaal je je helemaal blauw8) argumenteren wil ik ook wel, maar dat kost ff veel tijd. IIG is dit beter dan die 'conclusie' van jou

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Wil alleen ff reageren op de bovenste zin,hij's geen fanboy zie hem altijd goed posten en nu dus ook,en zijn conclussie klopt wel maar een deel loopt op mening.De 1 vind "die game" wel een topper een ander weer niet.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1

MAN DON'T END YOUR LIFE SO SOON, THINK ABOUT ALL THOSE SWEET GAMES (and chicks) THAT WILL TAKE OVER YOUR SOON WONDERFULL LIFE, als je het toch doet mag ik dan aanraden om geen pump action te gebruiken (niet echt smakelijk namelijk). Een kleine revolver of misschien een mes is ook wel simpel :D

10. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    SLECHT :{!?? nou ja het komt ook dat ze niet meteen big willen beginnen, stapje voor stapje weet je.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe, k voel me ook al wat beter nu half life 2 is aangekondigd :D. volgende maand hopelijk de limited edition wind waker op mn matje, en ook heb ik het geld overgemaakt voor enter the matrix.

yep things are lookin up

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    zo dat voelt beter of niet ;)

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die ''status'' hebben ze bereikt omdat kinderen <12 het niet zo nauw nemen met kwaliteit in bladen...

PU is het meest kinderachtige, slechte beargumenteerde games-review blad wat er bestaat... period !

14. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    De pu gaat gewoon om de LOL factor en soms vergeten ze daarbij de serieusheid die erbij hoort, maar daar koop ik hem ook niet voor.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    duidelijk wel :D

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

idd.

Ik koop dat blad omdat ik gewoon iets leuks wil lezen....en als het dan ook nog eens gaat over games ben ik helemaal blij!

Dat ze soms bij een review van 100 woorden 90 uitbesteden aan hoe ze het spel aan het uitpakken zijn dan weet ik genoeg. Die game is gewoon niet boeiend voor mij.
    En vaak is het gewoon lol!

17. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de xbox , ik ben een beginnende gebruiker en heb ten alle tijden veel genoten van mijn PS2 die ik ook nog heb maar de on line mogelijkheden van de xbox en de harddrive zijn super , zat in 15 minuuten online te gamen iets wat ik zekers bij de ps2 nog echt mis en wat betreft de xbox zelf ik heb er geen cent spijt van dat ik m heb gekocht echt een moord machine...

groetjes marco3key

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.. ik koop m'n pu om twee redenen:

1: af en toe wil ik ook wel eens nieuws uit het land van "all platforms" en niet alleen van nintendo..

2: power unlimited is naast een gamesblad ook gewoon wreed grappig.. naast de engelse humor uit NGC is de PU echt om je te bescheuren.. heerlijk.. wel jammer dat ze inderdaad soms nogal onserieus over games doen (smash bros. multiplayer review anyone?)

19. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay dan, ik heb die hele ophef helemaal niet gezien, shit zeg. Wat een er een superlange thread over mijn persoontje.

Okay mijn terugreactie, wat laat maar okay.

a. ten eerste een collumn is om TE STEKEN!!! Niet om braaf te zijn. Ik wil reacties, verhitte reacties graag. Is me dus goed gelukt.
    b. als je mijn volgende collumns checkt, dan zie je dat ik juist erg pro Xbox ben., Het is mijn nr 1 console op dit moment.
    c. alks je weet wie ik ben dan weet je dat ik een super sim racer ben. En leuk hoor Racing Evoluzione, PG1 etc . Maar ik vind het erg onrealistisch en geen top. Top is voor mij GP2 en GT 2 en 3. En daar tippen de Xbox racers niet aan. Tot DTM racer uitkwam, en dan geef ik dat ook meteen aan.

Kijk een collumn is om een boute stelling neer te zetten van persoonlijke aard. En juist iemand die echt begaan is met de Xbox kijkt verder en beziet de problemen die de Xdoos heeft, de klachten die ze krijgen. Ik heb veel contact met Ms, spreek veel publishers en de retail en zie dan wat de klachten zijn. Dat jullie de breedband aan de praat krijgen had ik ook wel verwacht, maar jullie zijn de intellectuele voorhoede, Ms zet de shit niet voor niet low profile in de markt. En er zijn echt wel tegenvalers geweest. Ook de creditcard is echt kut. Sorry, maar het ontneemt veel jonge gamers de kans om te spelen. En wat jullie daarvan vinden maakt me niet uit, ik neem het ook voor hen op.

Over PG2, tja ik zie nog niet veel verbetering, en als dat straks wel zo is, dan geef ik dat ruimhartig toe.

En dan nog dit dit, het valt me op dat er soms wel erg ongenuanceerd naar de eigen console gekeken wordt. Okay jullie zijn fans van de Xbox, maar bekijk nu eens goed de zaken en de feiten. Bekijk verkoopcijfers van de racegames, vraag naar reacties van retail, praat met de biz en destileer daar de reactie uit. Niet dat gezwam van ik pro dit of anti dat. Dat is zo jammer, omdat ik de Xbox een gewelddig apparaat vind, bekijk ik het dubbel kritisch, dat is mijn taak als maker van de Effe bijpraten Xbox collumn.- Ik ga niet roepen joechei, joechei als ik dat niet vind. En nog steeds vind ik dat Xbox niet de super games aanlevert die ik wil hebben en die Xbox verder gaan brengen.

Overigens in collumn 2 geef ik al dat Xbox Live stukken beer wordt, met de week eigenlijk. Maar er zitten nog zoveel foutjes in, en die wil im er uit en daar ga ik me dus op richten. daar is de collumn voor.

JJ

20. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alles nu aan het lezen, dus hier een tweede reactie.

Ik Nintendo fan., wow waar haal je die vandaan. Zit je er toch wel een beetje naast.

- Het is de Xbox collumn, dus gaat het over Xbox, Als ik een verhaal over racers op de Cube hafd gezegd, was die zo mogelijk nog negatiever.
    - na het lezen van alles bekruipt me toch een beetje het gevoe, dat men iets te veel met het hart en te weinig met het hoofd werkt, op de mannen van Xboxworld zelf na dan. Ik ben een journo en dus geacht obiectief te zijn. En dus kijken we obiectief naar de Xbox en Xbox live. Sites als IGN en Gamespot neem ik niet meer serieus. Dat is gesponsord tot en met. Inderdaad, als alle normale sites de boel reviewen zakt het cijfer als een baksteen. Dat zegt genoeg.
    Ms heeft Xbox Live als het derde wereldwonder aangekondigd, als technisch superieur. Nu dan checken we het op zijn merites. En ik zeg dat ik het erg cool vind, maar dat er veel kinderziektes zijn. Door alleen maar te roepen dat het cool is verhelp je die niet. wel door kritisch de boel te beschouwen.
    a. in Europa is het lastiger verbinding te krijgen door inderdaad de provider. Maar goed, Ms zet dat ding neer, dan moeten ze dat ook goed maken. Is niet ons probleem.
    b. veel games brengen nog weing nieuws en sommige werken gewoon matig. Dat je bij Ghost Recon of Moto GP 2 soms heel lang moet wachten tot je kunt racen mag niet. Werkt ook niet.
    c. cheaten, we komen dagelijks met nieuwe vormen in aanraking. Zoals Xbox op pauze zetten bij NBA 2K3 en dan wachten tot je de Xbox uitzet., Gaat je ranking. Ms zou alles in de hand houden, doe er wat aan. Wij registreren en raporteren.

En doe nu niet zo alsof we de rest niet kritisch benaderen. Over de Cube online zeggen mwow, weinig aanbod, werkt wel, maar that´s it, Sony online, check PU 6, komen er ook niet ongeschonden vanaf. En dat gaat ook problemen veroorzaken.

Ik wil juist geen fanboy zijn, maar een liefhebber en pleitbezorger van gaming en Xboxgaming in het algemeen. En dus ben ik kritisch, dubbel kritisch. En ik merk dat men dat niet gewend is in deze biz. Ik zeg namelijkl niet dat de games en Xbox Live niet goed is. Ik zeg alleen maar dat ik meer wil en meer verwacht. Ik heb alles thuis staan en krijg dus een enorm aanbod. Laat Ms me maar overpoweren. Maar na Halo ben ik niet echt 100% overpowered, ik heb gewoon en zeer goede tijd met mijn Xbox, maar ik wil nog een paar keiharde 9,0 of hoger.

Ik denk dat het probleem is dat de Pu multiplatform is en du zie je misschien dat ander consoles in dat nummer een goed cijfer hebben of geloofd worden in hun collumn, en dat ik net even Xbox dis. maar als je me kent, Wouter doet dat bijvoorbeeld, dan weet je dat ik Xbox een warm hart toedraag. En dat zal ik altijd blijven doen, zow are ik nu Brute Force speel.

JJ

Deel Deze Pagina