Originally posted by jjpu
We hebben in de volgende PU wel exclu screenies van Halo 2m gewoon kijkgenot. Is ook zo iets. Ms biedt je dat aan, en dan kun je twee dingen doen of een heel stoere preview maken en je het idee geven dat je de shit gespeeld hebt, wat dus niet waar is en niemand ook nog gedaan heeft of gewoon eerlijk zijn en zeg kijk check die shit, mooi he, maar trek nog geen overhaaste conclusies, Bungie beloofd veel met Halo 2 en als ze dat allemaal waar maken hebben een een briljantje. Ik kan nu allen zeggen, damn it looks good.
Wat Brute Force betreft, ook deze game is met name op het net door IGN en consorten zo gehyped, plus immense coverstories in Xbox bladen, dat ik misschien te hoge verwachtingen had. Het is GEEN reviewversie want het zit vol met bugs en het crasht regelmatig., Ook kan ik niet saven, wat erg onhandig is. Ik heb veel fun met BF, ziet er erg mooi uit en Tex is inderdaad cool. maar ik hoop wel dat de laatste levels wat m eer afwisseling brengen. Maar strategisch en taktisch is dit een spel waar je veel mee kunt. Geen zo maar shooter, abslouut niet.
En over de collumn, de bedoeling van de restyling was ook om kritischer te worden. In alle opzichten. Ik vind nieuws gewoon te veel persberichten overschrijven. Jullie worren genepot want als je in bladen al dat nieuws leest over nieuwe games heb je het idee dat ze de shit in ieder geval gezien hebben en dat is in 90% van de gevallen niet zo. Ik wil meer onze mening geven, wij hebben jarenlange ervaring, kennen veel games en dus kunnen we gamers meer inkijk geven, meer laten zien wat iets kan worden, wat alternatieven zijn, of het een goede kan gana worden of niet. Collumns moeten meer persoonlijkheid aan het blad geven. Inmiddels zijn onze lezers een beetje vergroeid met ons, ze kennen ons en we willen ook dat we midden tussen de lezers staan. we zijn niet alleen jounro´s maar ook gamers in hart en nieren. Vandaar mijn kleine retirade tegen Xbox. Tuurlijk weet ik dat er veel casual gamers zijn die schrikken van dit soort zaken, maar liever dat dan dat men achteraf zegt, ja lekker heb ik een console, werkt ie niet ofzo, Of er zijn te weinig killergames. Ik geef jullie een opunt dat ik misschien eerst een positievere insteek had moeten zoeken en niet in mijn eerste collumn te keer had moeten gaan. Maar in mij optiek laat dat wel mijn betrokkenheid zien. Ik wil dat alle partijen slagen en daar werjk ik hard voor. Bewijs is dat iedereen op de PU Awards staat en allemaal ook uit volle overtuiging. Als ik pro iets was dan zou men dat niet doen. Mijn banden met Ms en de rest zijn goed We gaan met 12 man naar de E3, geen blad die dat doet, wereldwijd zelfs niet. Dat noem ik betrokkenheid, de war gamer. En ja, we betalen het allemaal uit eigen protemonne, niks Niels die betaald, alleen eigen geld. Gewoon omdat we als gamer daar willen zijn. Is toch erg, jullie willen allemaal gaan, maar kunnen niet, want geen journo, en sommige journos gaan niet omdat ze liever twee weken op vakantie naar Benidorm gaan. Als je gamer bent moet je daar echt geweest zijn, is zo cool.
En helaas ik bedoel twee keer een half uur E3. Maar we zullen vast meer foottage in de andere uitzendingen tonen. Maar twee keer een half uur is ongehoord voor Nederlandse begrippen.
JJ
Klik om te vergroten...