Duidelijk
Ik heb niks met open Xboxen en modden te maken, maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar de Casual Gamer hoeft alleen maar even op Xboxworld langs te komen en hij/zij wordt aan alle kanten geholpen. Aan de andere kant? Hoeveel casual gamers zullen er Live gaan?
Zo'n gevoel had ik al wel, maar als je inderdaad een pre test doet, dan kunnen ook de resultaten anders zijn, dan wanneer iets officieel gelaunched wordt. Misschien had, dat er duielijk bij moeten staan. Nu stond er niet, dat deze resultaten uit een test kwam, die maanden eerder werd uitgevoerd. Ik heb overigens je andere column gelezen over Xbox Live. JJ: "Het leeft!". Duidelijk.
Wellicht omdat het online toch vrij dicht bij elkaar ligt. Of het wel of niet zo is interesseert me niet zo, het ging me even om je argumenten en die zijn duidelijk. Als het maar goed onderbouwd is. Daar zijn veel gasten over gestruikeld denk ik.
Bedoel je met de providers nu de Internet providers of de gasten, die de game in de markt zetten, zoals dat bij de PC gaat?
Ik ben overigens benieuwd naar jullie vergelijking tussen de drie consoles online volgende maand. Ik heb ook een GameCube, maar om daar mee online te gaan, dat is pas een gedoe.
Cool. Ben benieuwd. Alhoewel het op zich al wel OK was, hoor. Ik zie me zelf nog zitten met een paar vrienden terwijl we Halo zaten te spelen. Gewoon lekker lullen ondertussen over andere games. Het is gewoon herkenbaar. Top. Over dat "iets meer info" trouwens, dat gaat wel op voor de laatste paar afleveringen inderdaad. Maar dan nog ...
Voor alle criticasters. Ik ben geen fanboy (ieder zijn ding) en ook geen slijmjurk. Ik geef gewoon mijn eerlijke eigen mening.
--------------------------------------------
Afsluiting: (hè, hè, eindelijk)
Ik denk in ieder geval, dat voor een heleboel Livers nu een beetje duidelijk is hoe de vork in de steel zit (lees: waar je je artikel op gebaseerd hebt). En nogmaals. Ik ben zeer benieuwd naar jullie online vergelijking. Ik wil nog wel even iets aan halen wat ik een paar pagina's geleden gepost heb:
Het Live gedeelte is in mijn ogen zwaar vernieuwend. Niet zo zeer, dat je online kan spelen, maar wel de online service. Je hebt, maar een account nodig bijvoorbeeld en je kan zonder moeite met de hele wereld lullen (grenzen vervagen, je gamed niet alleen, je leert weer wat van andere landen/culturen etc.). Met andere woorden: het gaat veel verder dan simpel een beetje online spelen.
Kid Virtual merkte terecht op: "Aan Amerikanen uitgelegd dat Nederland meer is dan kaas, klompen, tulpen, de wallen en wiet En dat geeft hele leuke gesprekken.. ".
Maar ik denk, dat we hier nu genoeg tijd aan verloren hebben. Jij moet kritisch zijn om geloofwaardig te blijven, de gamers weten nu wat je bedoelingen zijn en je argumenten. Dus waarom is deze thread nog steeds open en waarom wordt er niet gegamed??????
Laatst bewerkt: 30 apr 2003