donkergroen is het man, dat viel me echt direct op. valt geen zwart aan te zien controller is ook groen, ook duidelijk te zien
Jacco je bent dus kleurenblind, of je hebt als enige (samen met Ikke) een zwarte Xbox!!... NGC lijkt me echt wel een coole console om te hebben!! Die vale voetbalgame die erop uit komt. Die lijkt me supercool!!
BWAHAHHAHA!!!! Als je de hele tijd naar een felle lamp staart, dan moet je eens naar je Xbox kijken.. Dan weet je niet meer welke kleur die is..
mario sunshine heerst man, ik heb em net gespeeld if you like mario 64 you gonna go ape over this one
Als je met die vale voetbalgame SEGA soccer slam bedoelt dan heb je geluk want die komt lekker ook op onze Xbox uit
Ik speelde M64 laats bij mn neefje, ik vind het echt een prut spel. Ok, ik kan begrijpen dat kinderen tot 8 jaar dat een leuk spel vinden, maar mensen boven de 10/12
YES!!!!! Die game lijkt me echt bruut met een paar vrienden!! En idd... Mario 64 is echt een supergame.. 1 van de beste uit zijn categorie!
Excuse me?! Me 23 jaar en nog steeds vind ik gamen en zekers mario leuk. Ff voor de duidelijkheid, games hebben geen leeftijdsgrens, duplo wel maar das wat anders.
Ja ok, soms wel . Al moet ik eerlijk zijn en moet ik zeggen dat ik lego echt waar nog steeds gaaf vindt. Jammer dat ze tegenwoordig thema's hebben enzo, vroeger was het cool. Had je zo'n kasteel of politiebureau of brandweer. Dat was echt onwijs gaaf. Playmobil was ook cool, dat schip had ik met die piraten oooh jongen wat heb ik toch een hoop lol beleefd met die dingen.
Yup! Heb ik ook mee gespeeld, gouden tijden. Nu zit ik vol in de Duplo vanwege de Xuniorretjes, binnenkort gaan we aan de normale Lego. Kseen kan niet wachten.