Ja ja NGC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PONKX, 23 jul 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wooohooe, dan kom ik zekers bij je langs! Je moet die kleintjes van je ook Lego Technics kennis mee laten maken, das de bom. Zo een zo een. .... what the heck koop ze allemaal. Cause lego rulz!!

Hmmmz misschien moet ik ook maar kinderen nemen!?

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijzelf heb ik ook Lego aangeschaft. Alle het Star Wars Lego roels!!! Heb ook technisch Lego Star Wars Figuren Poppetjes Dingen ensjo.:9 Mjah, als je bij me langs komt kunnen we beter Halo mp gaan sjpelen.:)
    Kinderen nemen jij!!???!

Tuurlijk, hoe lang wil je nog doorgaan met oefenen.:+
    Papa PONKX.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hot Wheels...
    Dat was cool..
    Van die racebanen proberen in elkaar te zetten..
    En dan proberen via een schans je wagentje in iemands glas met melk op de tafel te mikken!!!
    Wat een tijden waren dat!! :9

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu we toch ff off topic bezig zijn, wie kent DARDA nog???? Die shit was pas meeeeeeeeesterlijk!! Als je het nu kon kopen, deed ik dat zonder twijfel!!!

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    DARDA?!?!?!?!?
    Was das?:confused:

6. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Darda??? :confused:

Mannelijke vorm van met barbiepoppen spelen!! }:]

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, man. Transformers en Mask, dat is het helemaal. Heb ik nog dozen vol van staan in de kelder....

8. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    G.I. Joe.....

Speelde vroeger al Delta Force!!! :9

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz transformers, lego, skaterdudes, gi joe natuurlijk, maar natuurlijk DARDA! Niemand kent darda? Dat valt me tegen, als ik het vertel dan weten jullie het. Cyber, jij zei al iets over racebanen maken, volgens mij bedoelde jij darda. Het waren iig allemaal stukjes van een parcour (race parcour dus) die je in elkaar kon zetten. Die baanstukjes waren van plastic en erg flexibel, je had bochten, je had looping, je een helling en dan kon je je auto'tje vanaf daar lanceren. Gewoon ongelooflijk gaaf. Als je dan een baan in elkaar had gefratst had je zo'n autootje, trok je die naar achteren, je hoort een klik geluid net als als je een wekker opwindt, en dan liet je hem los. En vloog die door alle bochten, loopings heen. Onwijs cool gewoon.

Das darda dumb asses :p

edit, www.darda.com ga daar maar kijken. Maar vroeger waren ze veeeel toffer.

Laatst bewerkt: 28 jul 2002
  10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    o heet dat darda, dat heb ik ook gehad.

van de trap af met die baan en dikke loopings maken.

het werkte ook goed met stukken bij jumps weglaten. vliegt de ooto door de lucht en land weer aan het andere eind.
    maar ik von het wel naar met die steuntjes voor het opbouwen, als je het aanstoote lande de auto niet meer mooi met die jumps en vloof die de baan af.

maar ik had 2 ooto's, toen was er 1 panne, en had ik een nieuwe bij blokker gehaald

ik liet altijd mijn ooto's met volle speed van een helling afgaan en daarna dikke vette stunt zoals verspringen ofzo

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1

12. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies! Kijk jij weet waar ik het over heb, das darda baby! Ennuh misschien ken je ook dat wat ze bij blokker hadden een heeeeele lange tijd terug, waren van die 2 auto's, behoorlijk groot waren ze, moest je ze in elkaar zetten en dan moest je ze keihard tegenelkaar aangooien, en vervolgens weer in elkaar zetten. Heel stom, maar echt cool.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 autos die je in mekaar moet zetten, weer kapot gooien en in mekaar zetten. begrijp ff niet. ik ben geen puzzelfan

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tering: ik heb me darda nog steeds. de banen zijn aan de randen waar de wielen lopen helemaal weggesleten, de steunen met dei rode connectie dingen zijn bij de meeste kapot en met plakband vastgemaakt. de auto's ben ik kwijt

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    he ponks, ik heb ook een lego politiebureau en een playmobil piratenschip.

dat piratenschip is inmiddels de aansturing van een bestuurbare auto ingezet(niet zon goedkope, maar zon dure(alleen hele ouwe, dus goedkoop)), zodat het een bestuurbare boot is, en het WERKT

maare ik heb ook nog een paar gewone elektrische racebanen.

en ik dee altijd me speelgoedautotjes tussen de bankschroef draaien en dan leek het of de auto was gecrashed.

dee bij mooi weer ook altijd onze zandbak(nu weg) op de stoep gooien en dan wegen in het zandaanleggen en met auto's en trekkers gaan rijden. met de trekkers dee ik ook gras plukken en ging ik hooi halen van de boerderij

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Juist Darda met Hot Wheels wagentjes, superbruut...

Deel Deze Pagina