1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jaaaaaa!!!!!!!!! Het Is Waar!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BounceMeister, 18 apr 2002.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    lol en dit is niet alleen 'funest' voor de ps2 en gc aanhangers, maar ook voor de mensen die om de één of andere reden hun box kwijt willen, want nu moeten ze weer ver onder de 299 euro gaan! lol @ mensen die de box liever wegdoen want die heb je altijd!

iig hou ik hem lekker voor mijn zelf :D }:]

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je je box wil verkopen moet je eerst die 2 extra games erbij halen en die controller, anders maak je teveel verlies :)

3. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik lees telkens dat de xbox ook te koop is voor 333 Euro maar ik heb daar nog nergens een sdvertentie van gezien kan iemand zeggen wie die actie heeft of hebben jullie hem bij de Duisters gehaald?! Groeten

4. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Was een actie bij de MediaMarkt in het weekend van 23/24 Maart. Toen hadden ze hem voor €333 als je 2 games ergelijk bij kocht. Toen zeiden ze dat het alleen dat weekend was dus nu niet meer volgens mij?? Het ging om defilialen Rijswijk en Rotterdam, mischien dat je ze even kanbellen of het nu nog steeds zo is.

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    In Rijswijk niet meer na dat weekend.

6. huubmeilink

huubmeilink Guest

oke dan!

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, rijswijk alleen in dat weekend, en rotterdam ook nog de maandag erna (uit eigen ervaring). Verder weet ik het niet.

Maarja, nu is hij toch al 299,-...

Deel Deze Pagina