jaar highschool in amerika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king of XBOX, 12 jan 2004.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga volgend jaar als ik m'n havo diploma heb misschien een jaar in amerika naar een highschool. ik weet nog niet of het wel doorgaat ofzo, maar ik vroeg me af of hier misschien iemand was die er ervaring mee heeft of zelf misschien een jaar naar het buitenland is geweest.

2. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    me broertje heeft het gedaan via INTO, kleine maar goeie organisatie, en hij vond het helemaal te vet! Als je meer info wil moet je maar ff contacten dan kan je me broertjes email krijgen.

3. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Over een kleine anderhalf jaar ga ik er ook naar toe voor 1.5 jaar

kheb veel info en links en andere stuff erover...

pm maar alz je wat info wilt

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heb 1 jaar in Australie gezeten, maar berijd je maar voor als je havo hebt.

Dan is het niveau daar echt ZOOOOOOOOOOOOO makkelijk. En berijd je ook maar voor dat je geen nachtclub inkomt want daarvoor moet je 21 zijn. Of je moet een fake id maken.

In Australie was dit allemaal 18 dus ik had er geen problemen mee.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    In de VS ligt het toch aan de staten, want die hebben allemaal andere regels. Ik weet wel dat in de meeste staten je 18 moet zijn voor alcohol, en in texas zelfs 21 :eek:. Dat is dan ook meteen de strengste staat van de VS.

6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wapens kun je wel lekker legaal kopen :\

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je ouder dan 21 bent, en je schietbrevet (ofzo) haalt, en je wapen zelf betaalt.... dan kan het ja...

en dan nog heb je er niks aan

8. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kan nou niet zeggen dat ik echt een wapen nodig heb. bush hoeft toch niet zo lang meer voordat er weer nieuwe verkiezingen zijn. :p * of wordt deze post nu door de FBI gescreent als ik me inschrijf :+
    en dat ik daar geen kroeg ofzo binnen kom is jammer, maar je leert dan wel hoe ze daar hun zaterdagavonden doorbrengen. en geen bier is alleen maar goed voor me :p

9. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    een gast uit me klas heeft vorig jaar op een Amerikaanse school gezeten... zeer dik alleen pas op met welke mensen je omgaat!!!!!!!!!!!

10. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik weet dat je daar wel meer moet oppassen met wat je doet dan hier, want volgens mij kennen ze daar geen HALT.

11. Karelax

Karelax Guest

Een vriend van mij zit ook ergens in de V.S., kijk als je gaat ga dna goed en ga niet naar ene of ander boeren gehucht op het platteland

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben dit jaar een Amerikaan op school die ook aan zo'n wisselproject meedoet. Maar zijn eerste weken waren erg moeilijk omdat het echt een groot verschil is. Mja het lijkt mij best wel spannend op zo'n school in Amerika.

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens op de site van Travel Active, die regelen dat prima voor je!

www.travelactive.nl

14. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:Only Bulls and Faggots come out of Texas and you sure don't look like a Bull8)

Maar het om bij het onderwerp te blijven, het lijkt mij ook wel kewl om te gaan doen(wou ik eerst ook maar kben der toch maar vanaf gezien, aangezien ik geen jaar helemaal een ander social life wou hebben(nu ga ik 2 maanden naar australie na mun examen(ook zeer chill)))

15. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god, heb ik op die site gekeken die je had gepost King of XBOX, een jaar naar USA kost tussen de 5000, 6000 euro!!!!

Dat is toch wel heeeeel veel om een jaartje te mogen studeren.

In bijna alle staten moet je 21 zijn voor alcohol en discotheken/nachtclubs enz. binnenkomen. Niet alleen Texas.
    Voor dat soort dingen hoef je als tiener echt niet naar Amerika te gaan want je mag daar echt helemaal niks.

16. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    ;) you've got pm GUnit! ;)

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet naar amerika gaan voor de sfeer en om 1 jaartje te leven zoals zij doen. Ik ben 2 keer daar geweest(vakantie) en heb echt genoten. De manier hoe daar alles gaat. Ik heb familie daar dus je ziet ook echt hoe het daar thuis aan toe gaat, allemaal veel relaxter, en the bigger the better klopt ook echt. Ik bedoel 750 grams zakken chips 8), maar in sommige dingen zijn ze echt veel conservatiever dan wij en ook een stuk minder open. Je engels(amerikaans) gaat er natuurlijk ook goed op vooruit en het staat natuurlijk goed op je CV als je zoiets hebt gedaan.
    Ik zou het doen als ik jou was, als je die kans krijgt moet je hem pakken anders heb je er later spijt van dat je het niet hebt gedaan.

18. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    @ x-box player:

Wat je zegd is helemaal waar. Krijg je de kans ervoor!? Pak het aan, het word een jaar om niet te vergete! :D

Ik ga er namelijk ook voor... alleen dan nog een half jaar extra eraan en dan samen met een hele goeie vriend een huisje hure/kope en dan begint het!

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, je kan natuurlijk ook een jaar of wat wachten en dan een periode studeren in een college of university. Daar krijg je vaak gewoon de volle studiepunten-mak voor en je bent daar wat zelfstandiger (je hoeft niet bij een familie te wonen). Dat ga ik iig doen over een jaar of 2...

Aan jou de keuze.

20. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik ken 'm. ik heb er al info opgevraagd, maar ons pa is niet helemaal weg van die organisatie en ik ga nu kijken bij STS-education.

en GUnit ik weet het. zo'n jaar is echt ZO tering duur. echt niet normaal. het is geloof ik 6000 euro voor die organisatie. die regelen dan alles, vliegticket, school, familie enzo. maar dan heb je nog geeneens gedacht aan wat je daar zelf nog eens kwijt bent. ik geloof dat je je schoolboeken zelf ook nog eens moet betalen. en als je daar wil sporten ofzo dan zal dat ook nog wel wat kosten. oftewel die kosten gaan richting 10.000 euro, daarom is het ook maar de vraag of ik wel kan gaan.

Deel Deze Pagina