1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jade Empire hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 23 apr 2005.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zijn closed fist zijn maar dat zeg ik toch????
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In Imperial City is een side-quest waarbij je 2 criminelen (bounty hunters dacht ik) moet elimineren. Die ene Fading Moon is al dood, maar die andere Yukong kan ik niet vinden. Ik heb met zijn vrouw gepraat en die zij dat hij in Scholar's Garden moet rondhangen. Als ik daar dan heen ga kan ik hem niet vinden. Kan iemand vertellen waar die kerel is. bvd.
     
  3. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    probeer is met iedereen daar te praten en gewoon heel gesprek aan gaan, met iedereen die daar staat. dan vind je hem wel.
    de naam Yukong lijkt er ook wel een beetje op
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al met idereen gepraat daarzoot, maar niet met iedereen uitgebreid. Bedankt voor je reactie. Ik zal het proberen.

    Edit: Er zit wel iemand die niet zo zelfverzekerd is, maar dat is niet die Yukong (andere naam). Yukong is ook niet zo zelfverzekerd volgens die vrouw. Ik ga het nu maar ff proberen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net pas klaar met de windmap te halen :p , maar ik weet niet waar het strand ofzo is waar ik het vliegtuig kan halen van de piraten :confused:, k speel trouwens nu volgens mij 6 uur en ben lvl 9
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    oplossing
    zodra je echt binnenkomst in de tuin (dus na de gangen) ga je rechts het brugje over daar staat eeng ast te bazelen over hoe goed hij is. vraag hem naar al zijn drie studies, en daarna zeg je ik wil je iets anders vragen --> dan staat er namelijk you're creative yukon
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het al gehaald hoor, maar toch bedankt. Ik had het gelijk al door toen ik met hem uitgebreid ging praten omdat hij onzin uitkraamde. Bedankt voor de tip anders had ik veel leuks gemist.
     
  8. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af, welke "secret characters" kun je vrijspelen als teammembers? Ik bedoel die vier hokjes onderin het Follower-select-screen. De eerste twee weet ik nu, maar de eerste keer dat ik het spel doorspeelde, kwam ik niet verder dan deze twee..

    Met die eerste twee bedoel ik dus Chai Ka en Ya Zhen oid, die laatste is die "evil" demon in Wild Flower
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    En die eerste is die geest van de 'leider-Monnik'?
    Want ik had er ook maar twee.
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het Closed fist gebeuren en de open Palm , moet je daar HELEMAAL goed/slecht voor zijn?
    want ik ben in de richting van closed fist (slecht dus) en wil dat graag leren voordat ik naar Imperial ga
     
  11. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, nee, dan heb ik er nu drie gezien...

    Die eerste, Chai Ka, was The Guardian, die Ya Zhen oid was The Other in dat meisje, dus de slechte tegenhanger van The Guardian...
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna helemaal rood maar nog wilt hij het me niet leren.

    Is er trouwens iemand hier die de quest heeft gehaald?
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Imperial city (d8 ik? weet de naam niet echt) je dan nog eens terug kan keren naar tiens planes?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  14. Ruud

    Ruud Guest

    Aan de ene kant logisch dat je niet alle karakters kunt unlocken als je eenmaal voor 'n bepaalde richting hebt gekozen, maar ik vind 't wel lame eigenlijk!

    't Spel viel me sowieso tegen als je Fable en KoTOR2 hebt uitgespeeld. Same shit, different, eh, tijdperk :p
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    over de characters

    de vierde is die monk abbot (die geest in dirch op die brug zit, gewoon vragen of ie mee gaat --> kan echter niet uit shadow realm. de derde is deaths hand na je battle tegen hem in dirch en dat je dan besluit dat je hem bevrijd van the emperor en zodra je hem hebt besluit je om zijn ziel te houden --> alleen voor evil kant
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik vind jade empire toch wel veel beter als fable.
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Ik niet, en al helemaaaal niet als je beseft wie d'r véél eerder was.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dankje, dan moet ik nog even doorspelen, ben met evil nog niet zo ver.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    geen dank,

    Vond de eindfilmpjes van kotor I kotor II en JAde empire en fable echt zo van nou als je goed afsluit dan juichen ze je allemaal toe (jade empire precies zelfde eindfilmpje als kotor I als je goed bent alleen ander chars) en als je evil bent vernietig je de anderen,

    misschien heeft het wel te maken dat je weet dat wat er gebeurt als je evil bent of goed door het verhaal en dan kunnen ze moeilijk effe afbeelden in een film wat er gebeurt met je omgeving
     

Deel Deze Pagina