Ik vond het wel leuk dat je aan het eind van die stukjes tekst te zien kreeg van wat de characters na het verhaal gingen doen. Heb je trouwens ook de credits helemaal afgeluisterd? Hoe melig!
nee is met die oude man en met die jonge vrouw oplossing Spoiler Praat met de man als je drie kwart vol hebt van de closed fist. of praat met die vrouw als je drie kwart open palm bent --> als je met een praat dan moet je ze verslaan en daarna krijg je een magische aanval
Spoiler achterin de inn (waar die gasten zitten die willen dat je de fox vermoord) en die die flauwe grapjes hebben van kom je bij ons eten?
Spoiler er naartoe gaan zodra jhe met de fox heb gepraat --> met hun leider praten en dan ruiken ze dat je er bent geweest --> worden ze boos en doen ze de deur voor je open
ja ze werden boos en toen heb ik ze verslagen en toen niks??... //edit ik heb hem bedankt voor de hulp *)
Ben nu zowat op het laatst. Spoiler Ik zit nu in Dirge en ik moet de fontein dichtmaken als het goed is. Probleem is dat je eerst 3 ghosts moet verslaan. Normaal hak ik ze zo de pan in maar deze zorgen ervoor dat ik de hele tijd in zo'n wervelstorm sta en niks terug kan doen. Iemand hier tips?
ik ben ook maar eens begonnen met dit spel.. maar ik vind het te moeilijk.. is er een bepaalde personage, waar het spel iets makkelijker van word.. ik heb nu die ene ''chineese?'' man op het hoesje van het spel gekozen.. maar ik ga veel te snel dood, als ik vecht met iemand.. Dus welke is aan te raden voor als je het spel te moeilijk vind ?
Ik had de 'middelste' dame, die zeg maar even goed in martial arts als magie was (lotus blossom). Ik vond het soms moeilijk, maar over algemeen als je rond blijft springen en de combinatie aanval gebruikt met zo'n support of magic style, is het goed te doen! Lees effe het boekje door over die combo-aanvallen, de uitleg daarvan hebben ze heel onduidelijk in het spel zelf gestopt, ik kwam er pas achter halverwege het spel of nog verder, werd alles opeens stuk makkelijker.
@ Kobold, Gryphon: jaa,, ik denk ook maar dat ik even het boekje ga doorlezen, heb ik nog niet gedaan.. Ik ga denk ik ook eerst even alle personages uitproberen voordat ik echt begin.. En er een beetje aan wennen...
heeft iemand een tip hoe je die zwarte ghosts met van die witte maskers op het beste van kant kan maken. ze schieten steeds van die dingen die me achtervolgen en na 3 keer geraakt te zijn ben ik dood. heb ik er eindelijk 1 verslagen kom ik 10 meter verder nog 2 tegen. dit is overigens in the forrest, tips zijn altijd welkom
door B en tegelijkertijd schuin naar voren met je linker stick te duwen spring/rol je zodat je die dingen kan ontwijken....