1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jade Empire hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 23 apr 2005.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik geprobeerd, maar als ik block gaat dat ding er gewoon doorheen. ik zal het nog wel een keer proberen, het moet toch een keer lukken ;)
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor mij goed werkte was gewoon de hele tijd naar ze toe rollen en dan zo'n halve salto over ze heen maken, het duurt namelijk even voordat ze zijn omgedraaid, en dan afslachten, (dit is trouwens ook een van de betere manieren om enemy's af te maken)
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al gehaald, maar toch bedankt voor je reactie.
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik ben gister weer opnieuw begonnen en ik ben nu in the scholars garden. Daar kom je Sir Rodwic (ofziet?) tegen. (die westeling met de stem van John Cleese).

    Je kan met die man discusere en als je wint wil hij met je vechten en als je dat dan ook weer wint mag krijg je ene cadoo van hem, zoals bv zijn geweer. Ik heb ook ergens gelezen dat je hem als 'volgeling' kan meenemen. zodat hij met je mee kan vechten...

    Ik weet niet zeker of dit kan, maar ik heb zelf geen idee hoe, iemand hier een idee over?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, maar toen ik het uitspeelde had ik 10 van de 12 volgelingen. In twee vakjes had ik nog een vraagteken staan.

    1 daarvan is denk Death's Hand, want je kon hem gebruiken als je dat wilde, maar die gast zat zo te smeken dat hij verlost wilde worden, dus heb ik hem maar laten gaan. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Die ander zou Sir Rodoric kunnen zijn, want toen ik het spel uitspeelde kreeg ik ook een verhaal van hem te lezen net zoals over je andere volgelingen. Waarom zouden ze dat doen als je hem niet als volgeling mee zou kunnen nemen.

    Zou iemand, in een spoiler, kunnen melden of je andere characters met je meekrijgt als je het slechte pad kiest in plaats van het goede pad. Ik heb het spel "goed" gedaan. Maar ik ben wel benieuwd of bepaalde characters niets meer van je willen weten als je het slechte pad kiest. Of maakt het niet zoveel uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  6. n_u

    n_u Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de spel a leen paar maande gelede uitgespeeld het is best een lang spel maar ook weer zo leuk bij mij ware al de vakke met de volgelinge vol als ik het goed herinner ALS IEMAND ERGENS NIE VOOR BIJ KOMT IK BEN HIER O-)
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het maakt wel uit. Dat weet ik wel. Ik weet niet precies welke volgelingen je dan krijgt, want ik kan niet het slechte pad kiezen :)
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar bij de characters bij www. jadezone.tk
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had er ook maar 10 van de 12 toen ik hem uitspeelde maar ik weet in ieder geval zeker dat je deaths hand kan neme want anders kan je dat egt niet kieze of je hem wil laten gaan, ik heb hem wel laten gaan voor mijn open palm gebeuren... O-)
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Die andere is een evil demon in die demon van dat kleine meisje, je moet rond chapter 3 volgens mij tegen haar beginnen te praten en dan in die grote stad (weet de naam ff niej meer heb het spel niej meer) kun je kiezen of je voortaan ook die evil demon mee wil.
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingewikkeld personage zeg. In dat meisje zit een demon, maar in die demon zit weer een evil demon?? Lijkt me een duidelijk geval voor therapie :p
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    lol maarjah om het kort en simpel te houden, er zit dus behalve een good demon ook een evil demon in...
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je the Mother kan verslaan in de caves achter the pelgrims inn. ik heb volgens mij alle verschillende vechtstijlen al geprobeert maar hij is overal immume voor. weet iemand dus hoe ik hem van kant kan maken }:]
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    In die zaal zijn een paar pilaren die moet je om knallen.
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt. ik dacht al dat ik iets anders moest doen dan vechten. het is me nu gelukt op naar the imperial city ;)
     

Deel Deze Pagina