1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jaggies!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door diazull, 31 mei 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn Eckie, ben blij dat je mij gelijk gaf!!!
    Maar om zo'n een uitleg te geven om 6 uur in de ochtend, dat vind ik echt knap!!!! (Ik snap het weliswaar niet, maar ja ik ben dronken) Of zoiets!!!
    Dit doe ik je niet na!!!
    Ook uit geweest??
    Of moet je werken!! :)

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Thx :)

Nee ik heb net vakantie en dan verschuift m'n dag/nacht ritme altijd een beetje. Ik kan maar niet ophouden met nutteloze dingen doen zoals multiplayer spelletjes schrijven voor IRC en dat soort troep. ;)

3. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Spelletjes en IRC??
    Hoe zit dat!!!
    Gewoon van die vale spelletjes zoals op je mobiel??
    Of iets anders??

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jaaaaaa nou het wil nog niet zo héél erg lukken...
    Op zich zijn er voor single-player wel betere spellen te schrijven dan op je mobieltje, maar multiplayer wordt het moeilijker.
    Ik ben nu met een multiplayer-pacman bezig. Daarin is het de bedoeling zo veel mogelijk spelers te fraggen, door ze van achter aan te vallen, en ze zo op te eten. Verschil met originele pacman is dat je alleen het deel van het doolhof kan zien dat vóór je ligt. Ook kan je ervoor kiezen om te cloaken (je bent dan onzichtbaar, maar je kunt ook niet lopen).
    Het is echter wel meer een tactiek spel dan snelle reactie, omdat de ping-tijden in het spel idioot groot zijn...

Verder ben ik nog bezig met een final fantasy battle clone. Daarvoor maakt de snelheid niet zo erg uit. (weet niet of je final fantasy gespeeld hebt?) Dit kan echt wel een leuk spel worden, maar hier ben ik nog niet zo ver mee.

5. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Cool!!

We hebben hier gewoon een toekomstig gamesdeveloper zitten!!
    Ga je hier in de toekomst iets mee doen, of is het meer voor de lol? :)

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tsja kijk ik zou het op zich wel heel graag voor m'n werk willen doen enzo, maar er is geen degelijke game-design opleiding te vinden in Nederland. Dan heb je 2 keuzes:
    1: Ga naar het buitenland (In Engeland en de US zijn wel van die opleidingen te vinden, maar die bestaan ook nog maar een paar jaar, dus zó ontzettend goed zijn ze nog niet)
    2: Ga Informatica studeren.

Nou naar het buitenland daar heb ik geen zin in, en informatica studeren vind ik echt vre-se-lijk. Netwerk-beheer, databases dat soort prutzooi!!
    Ik ga nou natuurkunde studeren, als het kan neem ik iets van programmeren als bijvak ofzo.
    Voorlopig blijft het dus bij hobbie-en. Ik heb laatst C++ gekregen, dus ik kan nu wat professionelere geemz gaan proberen te maken met DirectX enzo. :) (Als het lukt om C++ een keer te snappen ]:- ) Ik hoop ook wel dat er snel een betaalbare mod-chip komt voor de Xbox. (Okee rustig aan jongens, niet slaan!!) Niet omdat ik imports of back-ups wil spelen, maar om m'n eigen progjes op de Xbox te draaien! ;) Dat lijkt me echt ultiem.

7. GunsBlazing

GunsBlazing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Utrecht zit een Game Development opleiding aan de Kunstacademie.

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Sure???
    Ik ken namelijk wel van die 3D grafisch ontwerp opleidingen, waarbij je dus óók bijvoorbeeld FMV's voor spellen leert maken. (en aangezien dit een kunstacademie is vermoed ik dat dat hier ook het geval is.)
    Ik ga het web wel ff afzoeken...

edit: Neeee!! Het bestaat gewoon écht! :eek: (Niet dat ik het er aantrekkelijk uit vind zien, maar toch!) Linkje voor de nieuwschierigen
    En ja hoor, daar gaattie weer:

Laatst bewerkt: 1 jun 2002
  9. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik idd ook naar gekeken maar ik vond het nix. Ik ga na m'n VWO gewoon A.I & Robotica studeren, lijkt me een stuk interessanter.

10. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    Bij DOA3 zie ik wel jaggies nml bij de characters

11. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet veel!!! :)

12. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die ronde uitstulpingen bij de characters?
    Damn ik hield dat voor iets anders:eek:

:+ ;)

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja ik vind DOA een mooi spel, maar die jaggies waar je nu op wijst zijn inderdaad wel extreem! Volgens mij heeft geen enkel ander spel dat zo erg!
    Het gekke is ook dat het bij de vrouwelijke karakters erger lijkt te zijn dan bij de mannelijke, maar dat zal ik me wel verbeelden ofzo... Misschien komt het doordat ik sowieso meer op vrouwelijke karakters let dan op makkelijke... :confused:

edit: ho! tiepvaudje! Daar ^^^^^^ staat natuurlijk mannelijke!

Laatst bewerkt: 1 jun 2002
  14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Die grote worstelaar en commando, die hebben er ook wel last van!!!
    Maar niet zo erg als de dames!!
    Zijn wel coole jaggies!!

En heb je dat nieuwe spel gezien DOA: Volleyball!!
    Daar is het nog extremer!!! 8)

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jaaaa inderdaad! En je zou toch denken dat ze die spellen verbeteren! :confused:

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    laat de jaggies maar komen!!!
    ik wil jaggies, ik wil jaggies!!!!!

17. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer zijn tieten hoekig?

18. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds we een maat van ons een goedkope opblaaspop met driehoektieten gegeven hebben voor zn verjaardag :)

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    er zit nog steeds wel jaggies in maar lang niet zoveel en zeker niet zo erg als op de PS2 ! ik heb ook een ps2 gehad en daar was het veel duidelijk zichtbaar , bij alle games ! MAX PAYNE leek wel een lego lijf te hebben !
    De cube heeft er ook nog steeds last van maar ook veel minder als de PS2..

Jaggies daar ontkom je nooit helemaal aan...

20. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    yep vb. neem nou christie. die is jagged behalve d'r tieten die zijn jaggieloos:confused:

volgens mij wordt het meeste vermogen verbruikt bij het maken van die tieten:+

Deel Deze Pagina