op zich kan jamai wel goed zingen, maar om daar nou een game omheen te bouwen.... Wat was die site waar t op stond eigenlijk?
Alstublieft niet,Jamaii spel? mijn god ,als die dvd ooit in mijn Boxje kom gooi ik em meteen bij de kraak.Misschien dat ik een handtekeningenaktie ga beginnen.
Bust a Groove ownt echt man ... Dance Dance Revolution ook ... Maar Idols enzo , Spice Girl the Game of Britney Spears spel of wat dan ook .... die zijn niks voor mij nee.
jaaaaah FPS shooter a la Halo! met je shotgun Jim van het podium wegblazen of een patch zodat je met CS gastejs krijgt met Jim hoofdjes:'Sniper ready "
Jamai is echt een vieze kwal, hij verdient het niet om een spel over zichzelf te krijgen. Daar is ie veel te triest voor. Dan wordt ie alleen nog maar arroganter.
Met z'n hits uit de 80'tige jaren. Maar ff serieus: dit is dus helemaal nix, maar dat had ik al gezegd. Jamai heeft al bijna 180.000 singles verkocht, dus ik ben bang dat ook deze eventuele game goed verkocht wordt.... Ik hoop niet dat ie uitkomt...
Laten we dat maar echt niet hopen. Die nicht kan van mij de pot op. Ik word gestoord van zijn bolle kop op de buis
Ik ben ook een meisje en ik heb ook idols gekeken, maar een spel of een dvd ervan kopen NO WAY zonde van mijn geld.
sooooow man dat idols word echt echt ECHT een tv hype tis nu nog steeds niet afgelopen nu weer IDOLS: THE WHOLE STORY. ik vind dit echt overdreven worden nu!!!
Ik ga hem zeker kopen. Hoop dat jim er ook in zit, kun je met zijn 2en de finale naspelen. als het trouwens een fps shooter zou worden zou ik eerst reinout oerlemans neerknallen. Dan de complete jury.
Speel je het spel uit ... Krijg je als extra 'naakte jury en jamai' Vincent zit er hopelijk ook bij Nee maar , het kan best dat Idols the game goed kan worden verkocht aan de idols fans. Kvind het eigenlijk wel echt sneu dat ze dat hebben gedaan om een spel van te maken. Nahja ik ben benieuwd naar de review/preview van XBW