1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] James Bond: Quantum of Solace

Discussie in 'Games' gestart door Kiss of Fire, 14 jun 2008.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Kan er niet veel anders van maken dan erg goed. Dekking zoeken en dan schieten werkt ook erg goed. Damn, denk dat ik maar deze game bij mijn lijstje toekomstige games gaat zetten}:]

p.s ik speel de game wel op max quality instelling met 4x AA en resolutie 1280 x 1024 en het speelt als een zonnetje zo vloeiend

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi:)
    Is de AI van de tegenstanders ook in orde?
    Ik hoop dat ze ook nog een 360 demo op MP plempen want mijn pc'tje gaat dit niet trekken..

Edit:
    hier een video walkthrough van de pc demo, ziet er echt goed uit:D
    http://ve3d.ign.com/articles/news/41989/Quantum-of-Solace-The-Game-The-Demo-Video-Playthrough

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer

[gt]41480[/gt]

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag op de frontpage dat dit spel al volgende week uitkomt. Klopt dit? De bovenstaande trailer ziet er wel erg strak uit. Alleen hoef je volgens mij de film niet meer te kijken als je het spel speelt, dat vind ik dan wel jammer. Grafisch is het spel dus sterk, qua gameplay is het nog even afwachten. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de recensies.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat de recensies maar komen... ik ga deze niet meteen aanschaffen op basis van wat ik tot dusver heb gezien.. soms ziet het er tof uit, maar ik krijg het gevoel dat het allemaal linear is en mischien een wat korte game? reviews zullen het uitwijzen hopelijk.
    De MP lijkt me wel tof, maar als er geen hardcore mode is of geen optie om health aan te passen (zoals in far cry 2) dan sla ik hem over.

7. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een heel stuk op justin.tv zitten kijken en het zag er best wel aardig uit, maar wel heel erg makkelijk. Die gast die hem aan het spelen was vond het echter een zeer tof spel en was constant de graphics aan het ophemelen. Zou het dan toch kunnen, een goed vervolg op Goldeneye??

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Euhm ja, misschien zijn er verschillende moeilijkheidsgraden en testte hij de makkelijkste?;) Zou kunnen hoor..
    Ik wacht de reviews wel ff af!

9. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelde op normal, begrijp me niet verkeerd ik was aardig verrast door het spel. Beetje Rainbow Six Vegas achtig maar dan met kleurrijkere (en voor zover je dat kunt zien op zo'n klein schermpje)mooiere graphics. Zat ook closed combat in als je dicht bij een enemy kwam, dat zag er ook goed uit. De AI leek me minder, kan ook aan de moeilijkheidsgraad gelegen hebben. De vijanden waren echt sitting ducks en doken vaak niet eens weg als ze werden beschoten.

10. super-dussy

super-dussy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er splitscreen multiplayer in?

11. koenos1994

koenos1994 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand het spel al zien liggen ?

want op bol.com kan je het spel al wel bestellen alleen daar duurt het 5 tot 10 werkdagen voordat het spel binnen is :confused:

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kon best nog wel eens een leuke game worden dit.
    Laatste die ik speelde was James Bond: Everything or Noting op de xbox.
    Scoorde ook hoge cijfers en speelde erg lekker.
    Snap daarom ook niet dat er zo weinig wordt gepost in dit topic:+

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Komt pas de 31ste uit geloof ik, dus overmorgen...

Helaas ook nog geen enkele recensie gezien ergens :mad:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zitten jullie nu echt specifiek op deze game te wachten dan? er komen zoveel toppers uit dat ik zelf niet eens geneigd ben zo'n film licentie game te volgen (ook al is het james bond)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga wel eerst na de film en een paar maanden later haal ik de game wel op in de Bazaar.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Lijkt me echt een titel om voor 30 euro te halen, maar laatste tijd hoor en zie je steeds meer positiefs over de game. Wellicht dus wel fullprice waard, maar met alle goede games die deze maanden uitkwamen en komen, kun je net zo goed wachten.

17. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel zelf nog heel erg of ik hem moet gaan halen als ''Bond Fan" zijnde. Game lijkt me erg vet maar er komen nog zo veel toppers uit volgende week/maand dat ik niet genoeg tijd heb om alles te spelen. :+ Eventjes wat reviews afwachten maar. :)

18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze zeker halen :D Hoe bagger de James Bond games soms ook waren, de sfeer was altijd goed wat altijd een deel goed maakte.. Daarnaast draait dit deel op de COD4 engine dus qua besturing enzo zal het allemaal wel goedzitten.. De snelheid etc ziet er goed uit in de trailers en eindelijk weer een bond game..

Alleen de achievements zien er wel vrij standaard uit... Volgens mij scoor je al 700/1000 als je de game op 007 niveau uitspeelt.. De rest dan met MP...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja, tegelijkertijd met de release van de film

20. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, Quantum of Solace is reeds verschenen... Hier in Den Haag is de game volop te koop sinds gisteren, kijk bijv. op http://www.gameshop.nl (bij Nieuw Verkrijgbaar)... Dat geldt trouwens ook voor Delft e.a. als je op http://www.Dimensionplus.nl kijkt... \o/

Deel Deze Pagina