1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

James Cameron's Avatar

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 jun 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    /nevermind :)

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist de PC demo gespeeld en moet zeggen dat het erg erg indrukwekkend mooi uitziet. Hoop dat de Console versie ook zo scherp eruit ziet

4. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh waar :'-(

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    [gt]59441[/gt]

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    was maandag in Antwerpen in de bios, daar lieten ze een vrij lange trailer zien van de film. Maar was niet echt onder de indruk. Het verhaal lijkt me zo standaard.

8. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist de game gekocht bij de Free Record Shop op Keizerswaard in Rotterdam. heb 53,99 er voor betaald met ANWB korting :D

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Post je indruk straks, a.u.b.:eek:
    Ik vind Avatar er best goed uit zien, en leuk.

11. Artwido

Artwido Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel nu enkele dagen. Ziet er heel mooi uit. Zeker als je op hogere punten staat dan heb je schitterend uitzicht. *)
    Eigenlijk hoopte ik dat er meer mensen het spel al gespeeld hadden want ik zit even vast en weet niet wat te doen.

Maar het spel is sowieso een aanrader.

12. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag de game vandaag ook in de winkel en heb 'm uiteindelijk toch gekocht.

Persoonlijk vind ik dat de game er erg mooi uit ziet. Vele kleuren en mooie omgevingen. De besturing van bijvoorbeeld voertuigen is matig en had beter gekund.
    Zelf heb ik het probleem dat de jump/dodge button niet altijd reageert, jammer, maar voor de rest speelt het wel okay.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dus de graphics vallen mee, maar veel belangrijker nog: hoe is de gameplay?

Er zijn maar weinig movie games die een beetje fatsoenlijk zijn.

14. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is niet slecht eigenlijk. Verwacht niet het meest originele spel, maar het valt me tot nu toe erg mee.

Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen nooit erg hoog zijn van games die gebaseerd zijn op films, maar deze game is toch best wel vermakelijk.

De maps zijn best wel groot en overal om je heen gebeurt er wel wat. Je kan, afhankelijk welke "class" je hebt gekozen, ook op beesten rijden of in voertuigen stappen.

Ik ben niet heel ver, maar heb op dit moment nog geen manier om kogels weg te kaatsen/blokkeren. Ik kan dodgen, maar dat werkt niet altijd even lekker. Je wordt best wel gestraft als je even niet oplet.

Het zijn (op dit moment in ieder geval) steeds kleine missies en daartussen zitten de hoofdmissies. Ik heb zelf nog geen sidequests gzien, maar de gebieden zijn groot genoeg om hier en daar een extra missie in te proppen.

Er zit ook en soort van strategie spelletje in. Hier heb ik nog niet mee gespeeld. Maar het idee is dat je units kan maken en gebieden kan veroveren. Ik denk niet dat het enig effect heeft op de main storyline, dus mocht je het niks vinden dan kan je het skippen ;)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad dus gewoon een leuke titel. Niks revolutionairs, maar gewoon...leuk. :)

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  18. Artwido

Artwido Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een stuk verder gekomen in het spel. Ik ben nu al een tijdje Avatar gebleven maar omdat de leider van de Avatar's mij niet vertrouwd geeft hij mij allemaal opdrachten.
    Je kunt met de Avatar niet de voertuigen gebruiken maar je kunt wel rijden op een paard en later ook vliegen met een draak!
    Wederom is het uitzicht adembenemend! De gameplay vind ik best te doen wat ik wel minder vind is dat als je vijanden in een gebied hebt gedood ze vaak weer na een korte tijd respawnen.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Snap niet dat mensen hun geld aan een matige game als Avatar geven terwijl er zo ongelofelijk veel goede games uitkomen de komende paar maanden. Bedoel het niet lullig ofzo, is jullie eigen geld natuurlijk, maar vraag het me serieus af :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb toch echt liever Avatar dan bv een Forza 3 hoor. ;) Over smaak valt niet te twisten.

edit
    [ign]843156&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/105/1050883/avatar_vdr_120109_flvlowwide.flv[/ign]

Laatst bewerkt: 2 dec 2009

Deel Deze Pagina