1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

James Cameron's Avatar

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 jun 2009.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik kreeg bij de game Assassins Creed een voucher met een code voor gratis armor voor de game Avatar. Als jij (de lezer) gratis deze code wilt, stuur me dan een PM. 2 regels:

- Je gamertag moet in je profiel zichtbaar zijn, zodat ik kan controleren of je de game hebt.
    - First come first serve, ik reageer alleen op de eerste PM, dus als je nix ontvangt was iemand je voor!

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb er hier ook wel één.
    Zelfde voorwaarde als hierboven.

Heb zojuist de demo op voor de pc gespeeld. Ben toch wel enthousiast geworden over deze game. Maar ff kijken of ik m ergens vandaan kan halen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game vandaag een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat het absoluut niet zo slecht is zoals reviews zeggen. Ik las op giantbomb over klungelige controls tijdens het lopen, schieten en rijden. Heb hier dus totaal geen last van gehad.

Grafisch zeer indrukwekkend en sfeervol, je hebt echt behoorlijk vrijheid in die jungle, geluid is top notch, de game is aardig trouw aan de film qua beesten en de omgeving. Wellicht kunnen de missies misschien na een tijdje wat saai worden, maar dat weet ik niet. In elk geval ben ik aangenaam verrast met de game.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren van Play binnen gekregen voor 23 euro,ik moet er dus nog aan beginnen,ik ben benieuwd.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen drol speelt dit spel volgens mij, maar ik heb hem toch maar (met korting) besteld. Ik vond de filmp top en de game ademt volgens mij dat sfeertje ook wel uit. Lijkt me wel een lekker tussendoortje ...

Ik ben -ook- benieuwd!

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zat zelf ook nog echt ff te denken om hem misschien gewoon te halen maar toch maar niet zonde van me centen. Ga dan nog liever een 2e keer naar de bios, maar nog niet veel mensen hier die hem spelen of wel.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil het spel graag hebben, maar ik wacht totdat die voor een mooi prijsje te halen is. Ik had 0 komma 0 interesse in het spel, maar omdat de film zo tof is wil je graag langer in die wereld blijven. En dan is het spel de enige optie. Of wachten totdat de film op BluRay uitkomt, maar dat duurt nog wel een paar maanden.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nog bezig met Darksiders, dus ik heb Avatar nog niet echt gespeeld. Heb het wel even opgestart en ik moet zeggen dat ik in eerste instantie enorm positief verrast ben over de kwaliteit van het spel. Althans hoe het er uitziet en geluid en sfeer enzo.

Ik denk dat het een hele leuke game is om tussendoor te spelen...

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daarom wacht ik ook op een budgetprijs.
    Dit blijf je geen maanden spelen, maar is zeker leuk om een keer uit te spelen.
    Na een uur moet je een keuze maken of je verder gaat als Na'vi of als militair.
    Ik ga dan zeker als Na'vi spelen, want dan heb je ook close combat.
    Dat schijnt wat lekkerder te werken dan het schieten.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb het nu wat meer gespeeld en de variatie is wat toegenomen, oa door wat semi-bosses. Het blijft erg mooi om door de omgevingen te lopen, al mis ik wel een element wat exploren extra beloont, bijvoorbeeld een soort loot systeem.

Al met al een lekker 'simpel' tussendoor spelletje, om ff lekker te relaxend te gamen...

Grafisch blijf ik het erg mooi vinden allemaal...

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm ondertussen een paar uurtjes op de pc gespeeld.
    Het is een best vermakelijke game die je goed in de sfeer houdt van de film.
    Het is geen bijzondere game behalve dat het er echt heel goed uitziet.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Laat ik dit topic eens tot leven blazen :D

Ik heb de game ondertussen uitgespeeld op de 360. Ik vond het een vermakelijk tussendoortje. De omgevingen zien er goed uit, het speelt lekker weg, al is het niets bijzonders.

Erg goed is dat de twee campaigns (navi en rda) erg verschillend zijn, zowel qua verschillende levels, als ook de speelstijl. Al met al een leuk spel om tussendoor te doen...

Als het RPG element nog wat verder uitgewerkt zou zijn ...

Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zie het spel alleen nog nergens voor onder de 30 euro. Heb geen CC meer.
    Dat vind ik weer net teveel voor een tussendoortje.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon ff een bod doen in mijn topic op de bazar (zie sig)! :D

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een maandje geleden was ik erop ingegaan, maar heb op dit moment even genoeg spellen. Wil Heavy Rain voor de tweede keer gaan uitspelen. Dinsdag Final Fantasy 13 en de week daarop al God of War 3. En daarnaast heb ik Jak 3 en Kingdom Hearts 2 besteld voor de Playstation 2. Plus dat 17 maart ook Perfect Dark komt op XBLA. Nu nog de tijd om dat allemaal te spelen. Ik wil Avatar ook wel graag spelen, maar die schuif ik door naar de zomer. Tegen die tijd probeer ik hem wel ergens op te pikken.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net met de game begonnen en moet zeggen dat i khet toch een bestheel erg vermakelijke game vind!!

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja he, valt niet tegen he. Ik vind het er ook mooi uitzien en de omgevingen zijn erg mooi om te verkennen.

Ook best veel gameplay. De missies aan beide kanten hebben allemaal hun eigen maps!

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nog niet waar je de keuze moet maken ''wat'' je word

maar als je later de andere kant wil uitspelen moet je dan weer het hele begin doorspelen of kan je beginnen waar je de keuze moet makne?

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, hij maakt automatisch een save game (profiel) aan net voor het moment van de keuze. Dus je kunt eerst de ene kant spelen en dan de andere. En omdat de levels verschillend zijn is dat nog leuk ook!

Deel Deze Pagina