maar de XboX is qua specs gewoon indrukwekkender en beter (in my opinion) dus ik zou oppervlakkig zijn en voor de BoX kiezen.
Ja nee 'ik denk niet dat het daar veel mee temaken heeft ik denk dat de Xbox gewoon grandioos RPG'S mist (japanse spellen ook) ik koop liever amerikaanse schoenen dan nederlandse schoen (voorbeeld) het maakt me echt geen reet uit Dus...ik denk dat de jappaners gewoon games te kort komen echt.....En jah dat de dreamcast geflopt is kan ik nog steeds niet geloven zulke goeie games, origineel etc alleen mischien toch te weinig reclame gemaakt en ze hadden geen vertrouwen van de mensen (ivm de Flop van de Vorige console door Sony en Nintendo) maar Microsoft stopt niet hoor die hebben genoeg geld Sega zat al in de schulden dus daarom moesten ze wel De banken woude niet meer lenen denk ik Cya
Voor een jappaner maakt het wel degelijk uit of het Amerikaans of Japans is. Ja ik vind het inderdaad nog steeds erug jammer dat de dreamcast geflopt is. En we moeten gewoon hopen dat op een of andere (vieze) manier final fantasy van de ps2 en eventueel nintendo
is Nintendo geen Japans dan? (heb ik eingelijk nooit geweten) Trouwens, een die-hard Nintendo freak bij ons in de klas, heeft een Xbox gekocht. Zo zie je maar wel, dat steeds meer mensen het groene licht gaan zien
japanners spelen geen RPG's. ze spelen hack and slash levelers. gewoon beat em up games waarbij he hitpoints heb en levels omhoog gaat,,,, net zoals zelda en die 10000 clones ervan. al die gameboy spelletjes enzo, dat spelen ze. morrowind is een echte RPG ROLE PLAYING GAME. je skill sverhogen als je je skils gebruikt (brei je veel word je beter in breien) etc. niet dat domme japanse gezeur (kan wel leuk zijn adarnie van Dungeon siege is ook geweldig, zelfde thema andere uitwerking) maar die domme kinderachtige japanse hack and slash levelers vind ik niks...