Die japanse IS de controller s. Hij kost bij ons trouwens 49.95. Tientje duurder dan de standaard controller dus. De US versie is iets beter, langer draadje en niet zo'n lelijk groen plaatje erop.
Ik ben ook prima tevreden met de normale controller hoor, alhoewel ik die controller S wel even wil proberen als ie uitkomt.....gewoon ff kijken. Ik heb nou 3 controllers (1 van reward pack extra), was eerst van plan die 3e te verkopen. Tenminste, als je met z'n 3en speelt wordt het scherm zo klein, dat het eigenlijk niet meer te doen is. Maar m'n eerste controller (die bij de Xbox zat) begint een beetje slijtage (hoewel ik opzich niet eens zoveel speel) te vertonen bij de left thumbstick. Tenminste, met Gun Valkyrie vond ik em vaak stroef lopen als ik van UP naar Right rolde. Hou die 3e dus voorlopig als reserve aan. Meer mensen die slijtage problemen hebben met controller?
Ach, 60 euro....Ja, het is een hoop geld, maar aan de andere kant is 40 euro ook gewoon veel te duur voor een controller. Mensen kopen spullen nog alsof het guldens zijn, maar 40 euro is gewoon 88 piek voor een controllertje...Gelukkig heb ik er 2 liggen...1 als gaming-controller, de andere als reserve...Wanneer de kleinere versies van de controller goedkoper worden (rond de 35 euro), dan wil ik er over gaan nadenken om er 1 te kopen. Tot die tijd bevalt de standaard-controller me meer dan uitstekend.
De US en Jap controller s zijn echt identiek hoor. Alleen de draad van de Jap is iets korter (of is het nou langer) en het Xbox logo is lelijker. Ik heb zelfs een review van beide waarin staat dat ze identiek zijn. De Europese weet ik niet natuurlijk. Waar heb je dat vandaan dan ? Wist je trouwens dat bij RSC in controller options een plaatje van contr s staat ipv de standaard contr als je hiermee speelt. Geinig detail.
<-- controller s || Japanse controller \/ Wat waren de verschillen dan WouteR? (En dan bedoel ik substantiele verschillen dus niet lengte van snoer/verschillend logo ofzo.)
jep.. die controller s is ook nog steeds te koop bij dimplus hier in doetinchem 60 euro]:- Maar ik w8 nog steeds op deze controller:
Neeeheee LEES wat ik zeg : Zowal van buiten als van binnen is de Controller S anders (beter) dan de Japanse
de japanse is toch grijs ?? of antrachiet wee niet wat het is maar het ziet er mooi uit owja en dat van die lengte heb ff met me originele gemeten (die grote) en het scheelt maar 10 tot 15 cm denk ik
.::: Zodra de Controller S hier uitkomt koop ik er vier. M'n Cube heb ik standaard met volledig aantal controllers gekocht (m'n PS2 uiteraard maar twee ), maar ik krijg (serieus helaas) last van blaarvorming door de originele controller. Daarbij komt dat ik liever mijn handen sluit bij het vasthouden van de controller, zowel de DC als de XBX controller dwingen mij mijn handen 'open' te houden en dat werkt erg inspannend (hence, de kramp die sommigen ervaren). Maar da's mijn persoonlijke probleem. Als ik mijn handen ook ontspan krijg ik een automatische 'halfgesloten vuist' houding. De controller is dus niet problematisch maar mijn handen zijn het. Het is alleen lastig dat de DC en XBX controlelrs daardoor dus minder lekker in de hand liggen voor mij. Ongeacht die problemen blijven de knoppen vand e standaaard XBX controller gewoon K*T btw... Wat een zeurpiet ben ik ook.
ik hou et gewoon op de standaard controller, knoppen rammelen idd, maar ik trek me der niet veel van aan..
Cyh, je bent echt een zeikerd. J/K Ik vind de originele Xbox controller redelijk goed. Vrienden van mij vinden het ook een lekker ding en prefereren dan ook de Xbox controller boven de NGC controller (stomme gasten, NGC controller rules!). Ik heb nu 3 Xbox controller, waarvan eentje gratis (bij Rewardpack). Die houd ik gewoon, maar koop ook twee "S-jes".
ik moet zeggen dat games waarbij je die trigger veelvuldig gebruik erg vermoeiend zijn voor mijn handen. Ik ga ooit ook ngo wel en controller S kopen maar tot die tijd vind ik de standaard wel goed. De cube controller ligt ook lekker alleen rumbled die niet zo goed als de Xbx