Als het een Tales game v Namco wordt is het nog steeds goed nieuws..waarom zo negatief Tecnomic? Naast FF en Dragonquest is de Tales of.. serie ook goed ^_^ offtopic Hey SNK!! idd long time no see..._0/
Ik denk eerder dat Tecnomic boos is omdat al lang aangegeven is dat het om een rpg gaat, en nog zitten mensen in dit topic te hopen dat het Soul Calibur 3, Halo 3 of een karaoke game is.
miss een rpg waarin die japanners niet de ideale westerse mens als characters gebruiken, maar een keer realistische kopieen van echte japanners, met spleetogen en bril en al
Je gaat toch niet serieus menen dat die achterlijke mega uitgemolken domme lootgieter opde 360 moet verschijnen? Laat hem maar lekker weg rotten op die domme gamecube.
Daar kan ik je mischien enig zins nog een beetje in vinden, alleen dan moet het wel wat volwassener, met bloed en sterven en alles.
Ik verwacht dat ze gewoon het naruto deel voor de 360 bedoelen, je weet wel, die stond op die ubisoft releaselijst voor xbox 360.
Haha...op die achterlijke gamecube zal dit najaar een game verschijnen waar 360 fanboys, alleen maar van kunnen dromen ZELDA anyone? Dom om een andere console te bashen...ECHTE gamers hebben gewoon het beste van alle consoles
niet echt, ik zou de gamecube nooit willen hebben (mss als decoratie, als ik hem gratis krijg ) er is gewoon geen 1 game die me boeit, dat ding is gewoon niks waard (zelfs zelda vind ik een %#@ game )