1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Japanse Killer game op komst?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edge, 8 mrt 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dit heeft niksmet de "lat hoger leggen" te maken :{

dit is gewoon een kwestie van smaak, en heeft ook niks met "hardcore gamers" te maken...
    en de scores in de top 50 gaan t/m 92%, dus wat jij nu met je lijstje wilt zeggen is zeker dat een game, van zeg maar: 85% t/m 91.9% bagger is. alleen omdat ie niet in dat verdraaide lijstje staat :confused:
    dit zijn naar 50 spellen van de duizenden die er ooit zijn uitgekomen

over kortzichtig gesproken :{

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    die vetgedrukte zijn er al 4, daarnaast had ik ook nog Fifa en Tiger woods opgeschreven, dus dat zijn er 6 :9
    tel daar ook nog The Godfather bij op, en we zitten alweer op 7

komt goed uit...ik heb honger :+

en trouwens:
    Vetgedrukt gedeelte: ik zeg het nog maar een keer: een kwestie van smaak! niet mijn smaak dus
    Onderstreept gedeelte: heel simpel...daar heb je gelijk in :9

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En net of Nintendo al die spellen zelf maakt... Was dat nou weer geouwehoer. Net of er een groepje van 100 man is dat ALLE Nintendo spellen maakt...

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Voel je nou niet snel op je pik getrapt... Wat ik zeg is dat Nintendo gewoon 9 van de 10 keer top kwaliteit levert wat meestal uit de cijfers en de verkoopcijfers duidelijk naar voren komt. Verder heeft Nintendo ontzettend veel betekent voor de gameindustrie en nou nog steeds....

EA is gewoon een ander geval, bij hun draait echt alles om de geld en het melken van games. Het moet zo BIG bij hun, maar ze hebben wel wat leuke games(20%) maar de rest is bagger. Maar goed dat is mijn mening dan....

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    hehe :p
    dat is wat ik nou al de hele tijd zeg... DIT IS EEN KWESTIE VAN SMAAK!
    jij vind EA k*t
    ik vind Nintendo k*t
    ik heb gelijk
    jij hebt gelijk
    iedereen heeft gelijk, want iedereen heeft recht op zo een mening. Want het is dus niet een FEIT dat nintendo/ea goede/slechte games maken, dat is gewoon iemands mening

lijkt me dus duidelijk: EEN KWESTIE VAN SMAAK :9

dan hoeft er ook niet meer op doorgegaan worden, want hier ging het topic volgens mij niet over 8)

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee daar ben ik het mee eens :)

Maar dat moeten opdoeken van EA en dat ze alleen maar prut maken vind ik een beetje pure onzin, niet om het voor EA op te nemen, maar gewoon omdat dat onzin is.

Maar ik sluit me aan bij het voorgaande.

7. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Tecnomic en ondergetekende vinden EA k*t
    Jullie Big N.

Het zij zo.
    Feit is dat Big N de geschiedenisboeken zal ingaan als een developer die
    baanbrekend werk afleverde...zowel in software als hardware ( denk aan Mario 64, Ocarina of Time, Metroid Prime en de klassiekers op de NES/SNES, Rumble Pack, Vierpunttoets etc. ).
    EA zal wellicht de geschiedenis ingaan als de meest succesvolle uitgever.

En daar zit ik mee in mijn maag.....EA = mainstream en hoe meer mainstream hoe 'vlakker' de gameplay en games, hoe meer sequels ( die vaak niets toevoegen ). Er gaat een hele generatie opgroeien die niet beter weet dan "EA FIFA, EA MADDEN, EA NFS......" In de toekomst zal uitwijzen dat mainstream wel eens de dood kan betekenen voor innovatie en vernieuwing in games.

Alleen daarom moet Nintendo blijven bestaan...geen enkel ander bedrijf heeft vaak zulke onzinnige ideeën die zo fris aanvoelen. Niet alles wat uit de hoge hoed van Nintendo komt is echter goed, dat benm ik met jullie eens. Maar het feit dat de gamessector in Japan weer groeit is te danken aan het feit dat de DS de vloer aanveegt met de PSP in Japan ( na jaren te hebben last gehad van een dalende markt ).

Stel je een gameswereld zonder Nintendo eens voor?
    Voor de meeste gasten is het aanbod van MS gewoon te smal. Veel shooters en racers, maar echte actiegames, goede platformers en RPG's???

Tis heel simpel in mijn ogen...
    Own alle consoles en koop de beste games die daarbij horen.

8. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    :{ heel leuk allemaal..graag ontopic weer

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja en Nintendo heeft originaltiteit laten zien met games als Nintendogs,Pikmin en nog veel meer. En ja EA? Fifa 2012 en NBA 2009.....

maar goed ontopic maar weer idd

Deel Deze Pagina