1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jaws - The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mtthz, 14 feb 2005.

1. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    man dit is gewoon ecco maar met tanden,
    bagger dus

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ehm juist neit bagger dus, ik heb er erg veel vetrouwen in. Alle Ecco games waren nog toe erg goed (Megadrive en Dreamcast), appaloosa is een strak team. Ik hoop echt dat dit spel ook zo goed wordt, of zelfs beter want Jaws kan het wel stoer maken...

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben bang dat het een beetje snel gaat vervelen. Dat het een beetje eentonig wordt. Beetje mensen eten, dan weer zwemmenzwemmenzwemmen en ff een opdracht doen en dat weer mensen eten en zwemmen etc...:9

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk ik ook. Ga deze game zeker niet kopen.

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand nog informatie over deze game?

EDIT/ Ontdekt screenshots op XBW:)

Free Willy:)

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Eens kijken hoe goed ik dan wel niet ben in Finding Nemo }:]

Right on ya m8 (*met schots accent, zoals in de film).

Maar wat valt er nu allemaal te beleven in de zee? Allemaal dingen die 1 keer leuk zijn, maar ik denk dat het grootste gedeelte saaie blauwe stukken zijn, of ze moeten er natuurlijk iets leuks voor vinden :)

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik deze game ga kopen, ziet er ook niet zo mooi uit. Wacht eerst ff tot iemand die 'm gespeeld heeft zn mening geeft.....

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet het nog niet...60 euro doe ik nooit (zelfs niet voor Forza:9) dus in het begin koop ik hem zeker niet. Maar misschien een x als budgettitel of via de Bazar. Wil hem iig wel hebben (Heb grote fascinatie voor haaien *denkt aan avatars van vroeger*).

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me wel grappig:) maar toch niet echt geweldig.. doet me een btje denken aan freddy the fish:p

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Er moet wel een modus in zitten waarin je gewoon kan zwemmen in de zee, anders is de lol er ook snel af.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niet echt een titel dat me aan zal spreken. Lijkt me te weinig waarde hebben om de game echt serieus te nemen en de game echt te spelen zonder het na een paar uurtjes al zat te zijn.

12. bigben

bigben Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten die game voor mij!

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien dat het een leuk spel is als je een flinke ontmoeting met 'De Hertog' heb gehad:) Maar misschien is hij als je nuchter bent ook wel leuk:)

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van film naar game. Dit komt niet goed. Ziet er trouwens niet uit.

15. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan leuk worden, maar lijkt me erg eentonig na een tijd.
    Na 100 mensen hun benen af te hebben gebeten, begint het beetje saai te worden lijkt me :)

16. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja!
    Het lijkt me een cewl spel worden. Alleen ben ik ook bang dat het wat eentonig word. Alleen maar zwemmen en etaah...! _0/

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... de eerste paar keer is het natuurlijk wel lachen, maar zit er nou ook een soort verhaallijn in ofzo?

18. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    komt waarschijnlijk niet eens in de winkel te liggen (bij ons tenminste), bij de meeste winkels zie je alleen de grote titels, soms wel jammer maar in dit geval maakt hem me niks uit.
    kan opzich grappig zijn, maar ik denk dat de afwisseling zal aan schitteren door afwezigheid.

19. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het best wel een leuke game kan worden, Hopelijk wordt het niet alleen maar mensen aanvallen en opeten of zo, maar ook dat je in de zee zelf op zoek moet naar eten om te overleven (andere vissen enz). Hij komt rond 9 juni volgens mij uit, als hij niet te duur is proberen we hem gewoon. Bij bol.com (website) staat hij voor 45 euro te reserveren vind dat wel duur voor zoon spel.

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al reviews bij IGN en Gamespot.

Deel Deze Pagina