1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jaws - The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mtthz, 14 feb 2005.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heey deze game helemaal vergeten. En dat als Thread-starter:cool:

Even kijken dan maar.

2. Bape

Bape Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, maar een game zonder enige verhaallijn is niets voor mij. Daarnaast vond ik de films al bagger, en laat het nou net zo zijn dat (bijna) alle filmgames ook bagger zijn. Deze laat ik voorbij gaan. :)

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey Jaws 1 was anders super!8)

De rest was wel ruk

Maarja de game is slecht ontvangen

Een 3,8 op Gamespot :emo:

4. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oei een 3,8 is inderdaad niet veel dus dan betwijvel ik of ik hem wel zal kopen.
    Maar kan het niet zo zijn dat sommige mensen soms te krities zijn over sommige spellen, omdat ze er hele hoge ogen naar gooien.De ene vind een spel wel weer goed en de andere weer niet.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm sinds paar dagen en het is wel leuk om even te spelen, maar dit is echt iets dat je niet gaat uitspelen.
    Camera is ruk, besturing wel simpel en de gfx zijn gewoontjes. Het is steeds hetzelfde, ventjes bijten of zorgen dat je ventjes kunt bijten... Je kunt meer met de haai dan je denkt, maar daarvoor zijn de controls te simpel en daardoor vaak irritant omdat het samengebruiken van die controls niet lekker verloopt.
    Tijdens het laden zie je onderin beeld wel leuke weetjes over de film.

Als het spel Shark oid had geheten had ik er niet eens naar omgekeken.

6. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    is die dan al te krijgen in de winkel, volgens mij was de release toch op 9 juni gezet of niet?

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens XBW zelfs pas in augustus...

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Enig, je speelt dus een haai, af en toe wat mensen pakken, en een beetj rondzwemmen? Whoopy

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt toch wel wat dingen die je moet doen. Ik zit nu bijvoorbeeld in Seaworld (volgens mij heet dat zo), daar moet je dan uitbreken. Net een grote Walvis moeten doden, gaat gewoon te simpel eigenlijk, toch wel leuk om te doen.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het blijft niet leuk, die orca (het was geen walvis heur :p) was makkelijk en saai.

Nu in een onmogelijk stuk, niet meer verdergegaan.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha ook goed. :p

Ja, toen ik het gedood had, ging de haai door die tunnel en toen bleef 't beeld zwart... :{ Kan ik dat level weer opnieuw doen, dacht 't niet.

Deel Deze Pagina