Mensen van dD we posten hier niet meer OK.. hun zijn gewoon een dooie clan we negeren deze topic veel plezier wankers
doe is chill man, reageer dan niet ( tip) Edit: btw avatar mooi gemaakt. is dat een bedreiging? eej maar ik heb al gezegt dat ik niet meer zal posten. Waarom ga je dan nog dingen posten erover? lttrss
aan kimi's avatar te zien is hij nogal pissed op dirtydutch.. gast waar bemoei je je eigenlijk mee ik vindt het goed dat je zegt dat je niet meer zal gaan poste in deze topic maar waarom zeg dan weer zoiets er achteraan je zoekt het gewoon op man.
ja.. ik heb hem alleen zodat andere mensen kunnen zien dat ik tegen DD ben.. maarja als ze uit dit topic weggaan heb ik niks meer tegen ze en zal ik hem weer veranderen.
raar.. ruzie met dD die gasten zijn stuk voor stuk zwaar relaxte gaste ? .. kimi gewoon ff op PM uitprate.. ik weet ook dat jij relaxte gast bent *( en een dikke wanker )
neej omdat jij irritant deed. Beetje spammen en dode treaths naar boven halen maar even goede vriende ik zie je wel op cod4 en een beetje tentamenstress want ik kan nu geen cod4 spelen omdat ik moet leren sorry JCMAW voor posten Ontopic: dus jullie gaan geen cod4 spelen?
hmpf grappig, is elke clan topic verdoomed om op een flame wars uit te lopen? Als dat het geval is sluit hem dan maar zo snel mogelijk. JCMAW is een relaxde clan en niet zo hardcore als jullie schijnbaar wel zijn.
om een beetje leven in dit topic te houde de laatste nieuwtjes: JCMAW Shirtjes. er zijn jcmaw t-shirtjes in de omloop. het was ff zoeken naar een geschikt soevenir. maar nu komen er zwarte t-shirtjes in elke maat te bestellen. hoe duur en wanneer is nog niet bekend. hier de designs: De clan heeft het moeilijk met races. jcmaw heeft momenteel ff geen races. reden is dat bijna alle vorige races niet egt soepel verliepen. meestal kwamen er ruzies en pagina's aan boze posts op het forum voor. vanaf 02 januari 2008 starten we met een clio v6 seizoen. een van mijn goede voornemens is dat ik me wat minder gretig zal gedragen in races. De site heeft een compleet nieuw design. spreekt voor zich. het vrij goedkoop ogende vorige design is weg, vervangen door een meer jcmaw achtig felgroen design. ik ben er nu ook aan gewend en ik vind het best wel mooi. ook de stijl van de buttons is veranderd. Misschien ook safety cars in races. hierover ben ik nog niet helemaal uit. het lijkt mij wel erg leuk om te doen, een safety car besturen. ik heb met shortbull overlegt en hij zij dat het niet zo handig zal uitpakken. ik wil wel eens een race doen om dat te testen. heb wel een safety car en ook geoefend. het lukt best wel aardig.