De eerste die ik me kan herinneren: Mario Bros./Duckhunt combo (dat waren nog eens tijden ) Ik weet nog wel dat ik toen altijd de gun tegen de tv aanhield met duckhunt, lol
Ik denk iets van moon patrol of karateka of montezuma's revenge op de AppleII. Moon Patrol was echt meesterlijk. Dat speel ik nu nog wel eens 15 jaar later.
Ik weet bij god niet hoe de spellen heten maar ze zijn voor de commodore 64: -een vaag oliebronnen/management spel -een dolhofspel met vleermuizen enzo en nog een die ik me niet zo goed meer herinner mag ook wel na 15 jaar eigenlijk...
ehm... volgens mij waren dat Super Mario World en Starwing in een Snes pack Snel daarna Donkey Kong Country waar ik nog steeds versteld van sta!
.... Of was het tog Comander Keen K'weet het egt niet meer. Er kwamen destijds elke week nieuwe "demo discs" uit bij de blokker. Die speelde ik altijd.
Eerste spel wat ik speelde was d8 ik zo'n educatief spel waarbij je met een helicopter moest gaan vliegen over nederland of de hele wereld oid en dan over steden heenvliegen die het spel aangaf en dan kreeg je punten. M'n 1e eigen spel wat ik ooit speelde was Pong(en Asteroids) voor de Atari 2600
me too, en geloof het of niet ik heb hem dit jaar voor het eerst uitgespeeld (na lange tijd weer eens de master system erbij te pakken)
.. kan het me niet herinneren welke nou de eerste was .. hmm mario bros 1 met duck hunt misschien.. of duke nukem 1 voor de pc
street fighter 2 in de arcade mischien....en anders een tankspel op de atari waar ik de naam niet meer van weet
Zo'n vaag formule 1 spel op de atari, waarbij je alleen de andere wagens moest inhalen, door gewoon links of rechts te drukken. En Commander Keen, geweldig was dat.
het eerste spel wat ik had was ff denken......................................................... Als ik het goed heb BMX Crossdriver op de Comador, heel oud dus maar heb hem nog in de kast liggen. We hebben al die oude spellen op volgorde van Eerste spel tot laatste spel liggen, dus makelijk te zoeken.