Ik denk een golf spelletje op een DOS pc die we hier 8 á 9 jaar geleden hier hadden ! Maar ik heb ook een SEGA Mega Drive gehad, en daarop was mijn eerste "echte" game; Sonic 2 en Mickey Mouse ... Beide super spellen
Da's een moeilijke welke precies mijn eerste game was. Duke Nukem op een diskette en een of ander vaag dom schietspel ook op diskette. Volgens mij had ik toen ook Zoeken naar Robot Spot, dat was iig een master-game (niet dat ik veel aan het reken-educatieve gehad heb, mijn enige onvoldoende op mn examens was voor wiskunde
Mijn allereerste game was Duke Nukem 2 Mijn tweede was Toca Touring Car Championship Die weet ik nog goed, maar voor de rest weet ik niet meer in welke volgorde mijn volgende games kwamen
mijn eerste spel was een straaljager vliegtuig spel op de PC. in het zwart-wit. je kon het geluid niet uitzetten en het geluid was erg slecht. als je een raket af schoot hoorde je poeg ofzo, en als de moter aanstond, eigenlijk deheletijd als je vliegt dus, hoorde je een hoge toon een beetje als ehm.. pschiesiesiesiesiesiesie echt irritant, maar was het enige spel wat er op die computer stond, was een 2-86 volgens mij ook de controles waren zo kut dat, als je het wou spelen je minstens met z'n 2en moest wezen
Whoah, vette thread dit! Ik heb opvallend genoeg de DOS klasieker DIG maar één keer langs zien komen. Heel erg vet was dat!! *Nostalgisch liedje hoort.. Ziet er een beetje zo uit. Alleen mijn versie had nog geen kleurtjes..
Ik weet mijn eerste game niet meer. Maar ik weet wel dat ik Doom (ja, het eerste deel) heel erg veel heb gespeeld, net als Fifa 95.
Street, geloof ik was de naam ervan. Vind het nog steeds een super spel. Je moest je auto tunen en dan kon je racen voor geld of voor die andere zijn auto. Als je dat laatste deed en je verloor was je wel je wagen kwijt... En nog enkele andere waarvan ik de naam beetje kwijt ben