Check, die gebruik ik ook sinds kort (BSPlayer beviel me toch niet zo). Deze doet lekker eenvoudig aan.
Ja het is vrij simpel maar je kunt er wel veelmeer mee dan met je standaard WMP, QuickTime,Real Player etc.
Idd, maar dat zeg ik ook he, het oogt simpel maar het werkt echt goed. Beetje de looks ala rekenmachine en VirtualDub
Weet iemand 'n simpele app om game-FAQs om te zetten in 'printbare' tekst? Dus iets als: automatisch omzetten naar: Het mag ook 'n trucje in bijvoorbeeld word zijn, maar al die loze returns moeten eruit!
Zoeken vervangen. Mogelijkheden uitbreiden, special, sectie uiteinden vervangen door "" (niks). Moet het doen denk ik...
Tweak xp Pro is extreem handig. Kun je heel veel windows xp opties aanzetten, en irritante functies ook uitschakelen. En mijn favoriete Jukebox: iTunes. Zeer overzichtelijk en lekkere geluidskwaliteit. Ook met ingebouwde legale muziek winkel die ook zeer makkelijk uit te schakelen is.
Picasa Heel handig online fotoalbum van Google. Te downloaden op www.picasa.com Edit foto's, maak je eigen screensaver..het kan allemaal met Picasa!
wallpaper changer (google op wallpaper changer) het is een programma van een duitser het ziet er niet uit maar het werkt wel
Hier is een handig programmatje om speciale characters als ƒ ² ‰ © £ ± ß ° 1/2 ¿ « » ™ „ in de meeste windows programma's te schrijven.
Virtual Dub mod, Virtualdub maar dan met een aantal extra's. dBpowerAMP Zeer handig om muziek bestanden om te zetten, dus bijvoorbeeld ogg naar mp3. Zo goed als alle audio codecs zitten hierin verwerkt. Selecteer je bestandje klik op rechtermuisknop en selecteer convert to.. Stel dat het progje de codec niet heeft, dan zoekt hij hem automatisch voor je op. Naar mijn mening een ideaal programma.
iemand een programma om makkelijk .mp3 of .wave om te zetten in .midi? (gelieve ook nog goede kwaliteit)
Ik weet niet hoe je engels, maar misschien moet je dit eens lezen: http://mp3.about.com/library/weekly/aa111102MP3toMIDI.htm Kort samengevat: Het is mogelijk om MP3 naar MIDI te doen, maar alleen als het MP3 bestandje door instrument gespeeld wordt. Midi bestanden worden namelijk op een 'synthezizer' gespeeld. Er staan wel een paar programma's, ik heb ze alleen nog niet getest
Mediaportal Voor de mensen die geen Windows Mediacenter 2005 hebben. Heel veel functies. Download: http://www.google.nl/url?sa=t&ct=re...rtal.sourceforge.net/&ei=IQ_5Qp3NFr-kRdXIvYYO
nah jah of het echt onbekend is weet ik niet maar we hebben sysmetrix : gratis winamp remote/grote uitgebreide en skinbare systeem monitor:hier voor meer en rainlender een agande/calender ook skinneble hier meer