1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je favoriete Onbekende websites

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door evisu, 13 feb 2005.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dat oranje gebouw is de rechtbank...

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ook heel leuk is om te zien is Mount Everest en Los Angeles.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe zoom je zover in? ik kan maximaal maar tot hetgeen komen waar jij rotterdam net ziet.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Onder de afbeelding staat een balkje met zoom-niveau's en daar kan je inzoomen. Dit kan ook door gewoon op de afbeelding te klikken.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja ik heb de fout al gevonden :+ ik had zo een klein dorpje genomen dat hij maximaal maar tot de city kon inzoomen. heb daarna rotterdam gedaan en toen kon ik veel verder inzoomen.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Foutje, moet kunnen :eek: :9

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.401
    Ik zal dit topic eens nieuw leven inblazen!

Op de beta versie van leefjedoel.nl ben ik sinds een tijdje geregistreerd. Eerst dacht ik dat het de zoveelste hyves kloon was maar toen ik er een beetje mee ging spelen vond ik het al snel gaaf worden. Op de site kan je de doelen die je in je leven hebt bijhouden, en daarbij je voortgang delen met anderen. Ik vind het wel gaaf om zo mijn doelen op een rijtje te zien, het geeft echt weer wat ik met mijn leven wil doen.. Het kunnen natuurlijk ook kleinere doelen zijn zoals call of duty 4 uitspelen.

Ik zie dat de site nog niet zo groot is maar toch vind ik dat dit een kans moet krijgen! Voordat ik helemaal klink als een reclamecommercial laat ik het hier even bij :)

9. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Freerice.com is een topper, waar je een woordspelletje doet zodat mensen in afrika (dacht ik) gratis rijst krijgen! :D

Deel Deze Pagina