Jurjen en skate zijn de koelste , ondanks dat jurjen een N..... aanhanger is, skate heeft schijt aan alles en komt altijd te laat, vink ik wel koel
Skate en Boris, zijn zwaar cool! Jurjen is lam want hij geeft de Cube games veel te hoge cijfers!! Ik heb zelf ook al lang een Cube dus het is niet tegen de Cube bedoeld!
Ed en boris omdat boris goeie reviews houdt niet snel een hoog cijfer geeft en omdat hij heel kewl is en ed omdat hij de beste teksten bedenkt en ook kewl is
master of NGC Skate en Boris, zijn zwaar cool! Jurjen is lam want hij geeft de Cube games veel te hoge cijfers!! Ik heb zelf ook al lang een Cube dus het is niet tegen de Cube bedoeld! heb je wel gelijk in dat hij te hoge cijfers geeft
Bij de nieuwe pu stond wel een fout daar stond dat the bourne identity eerder op XIII was gebaseerd omdat die strip er eerder was, maar wat de schrijver van dit stukje, weet nie meer wie, niet wist is dat The Bourne Identity op een boek is gebaseerd dat eerder dan de strip XIII verscheen, namelijk The Bourne Identity, Nederlandse titel is Bourne Bedrog, van Ludlum. De volgende keer niet meer zo'n grote fouten maken hé pu redactie.
Jurjen: 9,0 Skate:8,5 Jan:8,5 BTW jurjen geeft nintendo games helemaal niet te hoge cijfers, als die games gewoon goed zijn dan geeft hij ze zo hoog.
Jan. Draait er niet omheen, is to the point met een duidelijke doch lekkere schrijfstijl en weet een spel te benaderenop z'n kern. Jurjen kan ook goed schrijven, maar heeft soms niet door dat het vullen van een pagina met gezeik over een tent niet echt is wat men wil bij een review. Tuurljik is dat wel een beetje PU-stijl, althans, het loze/humoristische maar dat kan je ook op andere manieren bereiken. JJ blijft ook hoog genoteerd staan, al was het alleen al om zijn F1 Racing Simulation review in het januari nummer van 1997 met LaraCroft op de voorkant Was helemaal weg van F1 Racing Sim op dat moment *denkt terug aan goede oude tijd.
*bedankt rolorob ik vind jan (nog steeds) het beste jj doet het ook erg goed en jurjen kan ik niet over oordelen want ik heb mario,zelda enz zelf niet gespeeld
*bedankt rolorob ik vind jan (nog steeds) het beste jj doet het ook erg goed en jurjen kan ik niet over oordelen want ik heb mario,zelda enz zelf niet gespeeld
dood aan Jurjen hoor, tering wat een lijer zeg altijd maar nintendo nintendo hij heeft verder nergens intresse in. Ze kop kan ik ook niet uitstaan vrolijke gast whaha
PU is een leuk blad om te lezen man! Ed is Daar toch de men van? Die onderschriften zijn soms zo hilarisch man! Jurjen schreef ook altijd voor nintendo 64 magazine! Jurjen is gestoord man want wie laat er nu een tattoo van nintendo op zijn been zetten???
ALS...maar wanneer is zo'n game goed? Als je niet fotorealistische GFX wil maar gewoon zo'n surrealistisch Mariolandschap..okay..maar om dan de GFX zo hoog te geven...
-Boris 9,5: Die vent is zo grappig man! Met die hele rustige stem van hem een beetje grof taalgebruik. Heeft hele goede reviews en previews. -JJ 9,0: Geeft goede reviews en previews en geeft altijd wat nuttige achtergrond informatie. -Jurjen 8,5: Verteld altijd wat over het verhaal (erg belangrijk) en goede reviews. -Jan 8,5: Voor een duidelijk PC review: lees jan. -Skate moet het vooral van zijn presenteren hebben. Jammer dat hij weing reviewd.
Ik vindt/vond de volgende redactieleden het beste: Boris (goede en grappige reviews) Jan (gewoon goede reviews) Skate (hij scrijft de reviews altijd op een coole manier) Dre (zelfde als bij Boris) Bas (zelfde als bij skate) Mark B. (hij had een mooie review gemaakt van Half-life)
Mario kreeg een 8 op GFX hoor, trouwens zulke graphics zijn toch mooi als alles er goed uitziet enzo dan mag dat toch een hoog cijfer hebben. Bij Zelda:TWW hebben ze de cell shaded graphics gebruikt om de gameplay beter tot zun recht te laten komen. Ik vind die superrealistische graphics ook niet altijd leuk om te zien maar dan kan het nog wel mooi zijn. En dus een hoog cijfer waard.
PU is echt een masterblad !! dit even tegen iedereen die dat niet vind. zoek maar eens een ander multiplatform gamesblad wat beter is!! gamequest is volgens mij het populairste alternatief... nou. laat ik dat blad nou eens helemaal niet zo gaaf vinden die gasten vinden een 6 slecht. en bijna elke preview game geven ze 4 of 5 sterren. zo worden minder goede titels net zo goed als de toppers. snappen jullie wat ik bedoel? PU is een goed, kritisch blad. en daar houd ik van. nu ff ontopic ik vind iedereen wel cool, maar als het om de re/preview kwaliteit gaat vind ik boris de beste cijfer? --> 8,5