Tja, meeste zijn al genoemd, maar toch: Alle GTA IV trailers. Erg goed in elkaar gezet. Alle andere GTA-trailers natuurlijk ook. Waaronder deze. [GT]63316[/GT] Om maar bij R* te blijven: de gameplay-series van Red Dead Redemption waren ook erg goed, lieten op een duidelijke manier zien waar de game over ging, zonder te veel poespas. De launchtrailer van Mass Effect 2. Vooral door de zeer goede muziek. Ik was wel erg blij dat ik hem pas na het uitspelen zag, zitten helaas veel spoilers in. Alles wordt beter met Johnny Cash! [GT]710652[/GT] Prachtige trailer met (alweer) prachtige muziek. [GT]38386[/GT] Muziek doet het hem. En dan zijn er nog wel een heleboel die ik noemen kan (Skyrim-trailer, Portal 2 trailers, etc. etc.)
Same here! Hype? check! Awesome game? check! Geeft goed beeld over de setting? check! Epische muziek? check! Kreeg ik een harde? geen commentaar! Kippenvel? Ja, dat wel
Nog een aantal van mijn kant. [SPOILER1][/SPOILER1] Het moment dat je uit het raam wordt gegooid. *flits* Niet meer onder water?! Awesome. [SPOILER1][/SPOILER1] Twijfelgeval omdat de trailer niet de lekker opzwepende muziek heeft waar GoW bekend om staat; die zou het echt de finishing touch geven. Maar ook zo zonder die muziek episch genoeg. [SPOILER1][/SPOILER1] Vond de trailer destijds helemaal awesome. Jammer dat ik er later pas achter kwam dat het voor een JRPG was. [SPOILER1][/SPOILER1] Lekker nummer. Al heb ik gehoord dat een hoop mensen dit juist een kut trailer vonden. Door de muziek. Ah well, dan heb ik maar slechte smaak. Dit is de enige FFXIII trailer die ik heb afgekeken én daarna nog een paar keer heb gekeken. [SPOILER1][/SPOILER1] Een favoriet van mij door zijn simpliciteit. Wij hebben een awesome game gemaakt. Hier heb je 10 redenen. [SPOILER1][/SPOILER1] Tsja, die muziek doet et um. [SPOILER1][/SPOILER1] Sommige vinden het smakeloos. Ik niet. [SPOILER1] [/SPOILER1] Episch En als laatste voor deze post: Iedere P2 trailer [SPOILER1] [/SPOILER1] Gears 1, 2 en 3 zijn al genoemd. Net als RDR en Skyrim. Die AC trailers doen me vreemd genoeg niet veel. Misschien ben ik niet kieskeurig genoeg, maar ach.
http://www.youtube.com/watch?v=6gk_3NuiX2M Misschien niet echt een trailer maar wel mooie grap richting Gears of War.
En de CGI teasers van Assassin's Creed zijn ook echt zwaar prachtig, waar ik de trailers dan altijd kut vind van de AC games. En de recente launchtrailer van Crysis 2 is ook wel dope
Wel even een goede herinnering hoe vet die game wel niet was. Echt a hell of a ride. Dé ultieme western game. En die San Andreas Trailer! Ryder.
Een paar van mijn favoriete trailers. [spoiler1][yt]llMIDqFbsnE[/yt][/spoiler1] Hyped voor Cataclysm. [spoiler1][yt]3ZHSGckREdY[/yt][/spoiler1] In the end there will be only chaos! [spoiler1][yt]ohjrQDJ9yi8[/yt][/spoiler1] Omdat ik een Narutofan ben.
Ik kijk heel weinig naar trailers. Er zijn er twee die ik me altijd herinner van deze generatie [yt]GUPAyGWKd6c[/yt] "Payback's a bitch" E3 trailer van Uncharted 2 voor de PS3 Voor mij nog steeds een van de beste games deze generatie! Ten tijde van de release vroeg in de ochtend achter m'n PC gekropen en deze trailert bekeken. Zonder eerst op fora te kijken. Fucking awesome! Daarna uitgebreid op GTAforum de analyses van deze en andere trailers bekeken. Tof!
Een van de redenen waarom World of Warcraft beroemd werd is deze trailer: Let vooral op de Dwerg aan het begin van de trailer. Volscherm bekijken is aangeraden.