Door deze trailer móest ik GTA SA gewoon kopen. [yt]GHzG0bKTa1g[/yt] Dit was het eerste wat ik ervan zag en toen was ik al meteen 1000% overtuigd. Wuuuut die kende ik helemaal niet! Wat een ultra vette trailer voor een ultra vette game! Speel hem nog steeds. Maarja, ik hou dan ook tamelijk van Westerns. EDIT: Ik zie nu dat het ook een zelfgemaakte trailer is, geen officiële van Rockstar. Vandaar dat ik die gemist heb.
HYPE Staat nog steeds op mijn 360. Dat vrolijke muziekje met het voor het eerst zien van alle nieuwe mogelijkheden. Sackboy Ok, dit heeft stiekem meer te maken met mijn liefde voor de game dan voor de trailer. IK HAAT IEDEREEN DIE DEZE GAME NIET GEKOCHT HEEFT!
Oh ja?! Nou... Wacht maar. *klikt op je XBL profiel. Aha, wat zien we hier. Beetje komen trollen over games die je niet gespeeld hebt? (op misschien een keer de demo na dan)
Die was inderdaad heel erg goed, jammer dat de uiteindelijke game er gewoon als pure bagger uitziet met een artsyle die totaal niet bij die wereld past... Dulle heeft de trailer die ik ook wou posten al in de OP gezet, dus dan neem ik wel genoegen met deze 2: [yt]KLwKMjUxvQQ[/yt] [yt]XObZXYkiMO0[/yt] Ik denk niet dat ik een trailer zovaak heb bekeken van een game en er nog niet zat van was als bij Mirror's Edge.
Dan niet... Speel laatste tijd alles op de PC. Zeg voor de grap dat ik Split Second beter vind (vind ik ook) want ik weet dat Dulle, Blur geweldig vind. Als ik had geweten dat het de tijd van de maand was had ik wel niks gezegd.
Ik zou bij god niet weten welke game vetter is, ik heb toen wel de demo van blur gespeeld en splitsecond, maar het zijn beide heel andere games volgens mij.