Van dit jaar is matig bewerkt en die lens flare als iedereen een mes in zijn handen heeft. [yt]UMyoCr2MnpM[/yt]
Cuphead ziet er echt echt geniaal uit wtf hé Geen CGI maar het ziet er wel super tof uit: [yt]wDZidX_YcEE[/yt] En mijn game van de E3: [yt]qmRR6MnS6dc[/yt] Hmm, oktober
Trailer van SunsetOverdrive, echt geniaal. Funny as hell. Edit: trailer van Inside maakte mij trouwens ook erg nieuwsgierig.
Boven dat vond ik hem emotioneel en aangrijpend! Heerlijke storytelling element door middel van timelapse, muziek en beeld. Een gevoel van niet alleen zijn op het laatste moment, gebondenheid, door verlies. Indrukwekkende trailer. Van mij DE trailer met de meeste impact van de hele E3.
Yup, ik ook een beetje... Alleen Ubisoft weet wel goede trailers neer te zetten, maar dan is het vaak teleurstellend als ik de game uiteindelijk speel. Watchdogs is voor mij de grootste teleurstelling waarvan ik het niet had verwacht.
Muziek met beelden, Ubisoft is qua AC-trailers wel altijd subliem. Vooral eerste, Woodkid met AC blijft gruwelijke combi.