1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In Forza en PGR kun je anders wel de track verkennen, dan wel voor of achteruit. Soms wil je gewoon een beetje voor de fun rondrijden op een track en dat kan dus niet in Shift.
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3. Bah bah bah
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, dat kan. Maar daar is de game in de basis niet voor gemaakt en daarop kun je het ook niet afrekenen.

    Mijn flop is toch wel King Kong. Wat een afschuwlijke game is dat zeg. Soms gewoon niet weten wat je moet doen, geen lekkere controls, geen echte uitdagingen, geen leuke tegenstanders. Wat was ik enorm blij dat het avontuur erop zat.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daar gaat het niet om. Persoonlijk is het wel een miskoop voor hem, daar gaat dit topic over. Al koop ik God of War III en had ik een kookspel verwacht, dan blijft het voor mij een persoonlijke miskoop. Je weet toch...
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me bij aan. Snap al die lof ook niet voor de Halo serie, zijn bij lange na niet de beste shooters die er uit gekomen zijn in de historie van games.
     
  6. DFC _ Ilja

    DFC _ Ilja Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door S1nn3rz
    Ja, dat kan. Maar daar is de game in de basis niet voor gemaakt en daarop kun je het ook niet afrekenen.

    Daar gaat het niet om. Persoonlijk is het wel een miskoop voor hem, daar gaat dit topic over. Al koop ik God of War III en had ik een kookspel verwacht, dan blijft het voor mij een persoonlijke miskoop. Je weet toch...

    Precies een miskoop is persoonlijk dus een mening. Ik vind Halo 3 GTA 4 erg tegenvallen maar op gamerankings krijgen beide games een hele dikke negen.
    Terwijl er zat anderen zijn die Halo en GTA wel tof vinden
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je gaat toch geen race game aanschaffen met de verwachting dat je er rustig in rond kunt cruisen. Dan heb je geen realistische verwachtingen wat een game je te bieden heeft volgens mij. :emo:
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh bij Fable 2?! Zoiets verwachte je toch van te voren...en mensen zitten nu wel te 'klagen' over games maar bij sommige denk ik echt van, 1!!!! trailer kijken en je noemde echt al die klachten op die je zei dat er niet goed over was....bedoel ga dan niet van die impulsief kopen doen en denk dan eerst even 5 tel na ofzo...naja zal wel een mij liggen...

    Zelf denk ik Dawn of Magic 2. Trailers/walkthroughs. Allemaal super! Speel je het zelf is het gewoon bergafwaarts...zonde het had zeker potentie...

    Eh denk Doom 3 op de ouwe xbox...stond achterop hoesje Co-op 2 players. ook OFFLINE en jahoor wil je dat doen staat er xbox live only...!@#$%^&
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Moet toch mijn Wii zijn, die 200 euro + 4 spellen had ik toch heel wat beter uit kunnen geven. Wat een bagger games zeg 8) Af en toe een topper maar dan houd het ook op.
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry Instincts Predator, 1x gespeeld en toen weggelegd.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Brothers in Arms Hell's Highway voor de xbox360
    Met eerdere BIA games heb ik me goed mee vermaakt op de pc, maar BIA:HH gekocht voor de 360 en de besturing vond ik gewoon ontzettend tegenvallen, waardoor ik het spel uit frustatie vrij vroeg heb weggelegd. Zoveel functies waren weggestopt onder onlogische toetsen dat ik nooit instinctief, op de automatische piloot kon spelen.
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Keek ik erg naar uit, vond het een waardeloos slecht spel. Verder eindigen Fable 2 en Race Pro ook niet echt hoog.
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas verschillen smaken want ik vond het een GE-WEL-DIG spel.:emo:
     
  14. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    FUEL, na Grid en Dirt kon ik niet wachten op deze titel, eenmaal thuisgekomen toen ik mijn pre-ordered had opgehaald diep teleurgesteld! wat een kutspel is dit zeg.
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik mijn graag bij aansluiten.:emo:
    Daarnaast GTA IV. Echt niks voor mij te saai voor woorden gewoon.
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Over sommige games wordt zoveel goeds gezegd en gesproken dat je het toch overweegt om te kopen. Dit had ik dus bij Fable 2, ook al wist ik dat mijn voorkeuren nou niet liggen bij de genres die bij deze game horen. Bij genoeg games koop ik ze uiteindelijk toch nooit (zoals mass effect of fallout, hoe goed ze ook mogen zijn, dit soort type games is niets voor mij), maar Fable 2 heb ik uiteindelijk toch aangeschaft.
     
  17. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit juist een super goede game! Geheel onverwachts van genoten juist. had hem goedkoop op de kop getikt en eens een paar uurtjes ingestoken en was snel verkocht! super game, ik zou zeggen geef hem een 2e kans.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals 2 mensen al voor mij hebben gezegd, BIA is echt nog een 2e keer proberen waard. Ik dacht eerst ook dat het niks werd tussen mij en BIA vanwege de controls, ik moest hem zelfs een 3e kans geven. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb zeg, als je er eenmaal inzit is het echt een fantastische ervaring.
     
  19. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het een heerlijke game en ach de controls is vaak een kwestie van even doorzetten.:b:
     
  20. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect...

    Buitenom de main story waren alle sidequest hetzelfde en was er vrij weinig te doen. Helaas meegegaan in de hype.
     

Deel Deze Pagina