1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

1. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    far cry 2 snap niet dat mensen dat een mooi spel vinden, ongelooflijk saai imo
    verder assasins creed en ook fable 2 ( kopen? ;) )

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Van alle Xbox 360 games die ik hier nog heb liggen zijn Banjo-Kazooi: Boutjes & Moertjes en GTA IV de minst gespeelde.
    Ben allebei ergens halverwege het verhaal maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om ze verder te spelen.
    Om ze echt als miskoop te bestempelen gaat ietwat ver, maar echt plezier heb ik er nog weinig aan beleefd. :)

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Kameo, het kan me echt gewoon totaal niet boeien..

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Divinity II; om te janken die game.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Kazooie N&B
    Wat hebben ze met Banjo gedaan :'-( Banjo gaat niet over auto's! Ik wil gewoon kunnen springen en die gekke moves kunnen doen. Zag er heel leuk uit op screens maar de vehicles boeien me gewoon voor geen flikker.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad niet het mooiste spel maar 2 keer uitgespeeld zeker geen zonde van mijn geld geweest :9

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Daar gaat het niet om, deze game biedt mij te weinig variatie. Er zijn ook genoeg mensen die Forza gebruiken om te driften e.d. En dan wil je ook welleens een stukje terug rijden om die bocht nog eens te pakken.

Het zou zo'n simpele optie zijn geweest in het menu; Reverse driving, Penalty on/off.

Maar dan nog blijft het voor mij een persoonlijke miskoop, ondanks ik af en toe toch wel wat plezier met deze game kan hebben tijdens het racen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Assassins Creed vind ik persoonlijk grafisch het mooiste spel wat er tot nu toe te koop is (deel 2 heb ik liggen, maar nog geen tijd gehad) en de grootte van de speelwereld is echt baanbrekend.

1 van de weinige games waar ik alle achievements van heb gehaald (1000 pnts) en ik kan je vertellen dat dit bij deze game ècht een prestatie is!)

Vooral op een grote hdtv is deze game ongelooflijk mooi om te spelen. Voor een kleine of sdtv is deze game niet echt geschikt.

9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    M'n grootste miskoop ever is echt Damnation, wat een schijtspel zeg !!!

10. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n prestatie is dat niet hoor. Is 1 vd makkelijkere games om uit te spelen:+ Zo groot was de speelwereld toch ook weer niet? Dat gebied tussen die steden was wel aardig groot, maar daar was geen flikker te doen:emo:

Voor mij was GRAW de grootste miskoop op de xbox. Slechts enkele uren gespeeld omdat ik hem, zowel online als offline, zwaar vond tegenvallen.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: die heeft idd erg lage scores.

vraag me af of niemand rogue warrior als grootste miskoop heeft?

:p

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat niemand die gekocht heeft :+

Ik kan zelf niet zo snel een miskoop bedenken maar een spel waar ik vooral qua multiplayer veel meer van had verwacht afgelopen jaar was Operation Flashpoint. Had me daar heel erg op verheugd en de extreme karigheid van de multiplayer modes viel me enorm tegen

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat FUEL mijn grootste miskoop was. Het enige spel dat ik tot nu toe niet afgemaakt heb. Het was wel eventjes leuk, maar toen heb ik hem even links laten liggen en vervolgens kwamen er games zoals Forza 3 en Dirt 2. 3 weken terug FUEL nog eens in mijn XBOX gedrukt, maar dat viel zwaar tegen :mad:

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Over G Fighter. Pauper game die onmogelijk was om te besturen.

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al die vlaggetjes gepakt?:eek:

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, dat is rotwerk, maar moeilijk is het absoluut niet :+

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    grootste miskoop is voor mij zonder twijfel GTAIV
    Heb het 2 keer geprobeerd maar vond er geen klote aan gewoon, na San Andreas en Vice City echt kapot gespeeld te hebben was dit echt een let down voor mij hoop dat deel V een STUK beter is

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV is mijn grootste miskoop, wat een kutspel tegenover San Andreas en Vice City.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    The Last Remnant. Ben best wel een jrpg liefhebber, maar wat een pauperspel is dat zeg. Ziet er niet uit, verhaal slaat op poep en het spel zit vol met bugs en slordigheidjes... Kan er nog steeds boos om worden ;)

Deel Deze Pagina