1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je naam veranderen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Amigo NL, 27 jan 2004.

1. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    'wat hier stond was eiggelijk btje onbeleefd, zal het niet meer doen O-)'

kan dan iemand van me 2e profiel 'Yellow Feet zonder hoofdletters maken...??? pleaasssse..

zou het heel fijn vinden, mag mezelf onderhand tog al wel trouwe klant noemen van deze organisatie, al abonnee vanaf 2e nummer en redelijk actief op de site :9

sorry, mistakes are human...

thnx anyway _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent abonnee? Dan ben je wel de enige, er is geen xbw blad!

En op het er op na houden van meerdere profielen staat de hoogste straf, fijn dat je het zelf even meldt.

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Wat lul jij nou allemaal Jajajajojojojaojojajo? Hij bedoeld gewoon het Xbox magazine wat hier een eigen sub-forum heeft, en kloons zijn volgens mij toegestaan zolang je er meer 1 tegelijk gebruikt en er geen misbruik van maakt.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kloons zijn inderdaad niet toegestaan. De reden daarvan is simpel: het werkt misbruik in de hand, en is verwarrend voor members. En snowy, wat je nou precies bedoelt met 'trouwe klant van deze organisatie'.... xbox magazine en xbw zijn 2 gescheiden organisaties.

Ik zal contact met je opnemen over je 2e account.

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hah grapjas

Het kan mij niet schelen of jij denkt dat het wel mag. De enige reden om een kloon te hebben is rellen, dus wat schiet je er mee op.

Het is toegestaan zolang je er meer 1 tegelijk gebruikt? Jaja.

6. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt geen herrieschopper ofzo, wat zou ik daar aan hebben, ga me topics maar na, ben missch niet altijd even handig en tactisch, maar ga geen herrie lopen schoppen.. en hoeveel mensen zullen denk je wel niet meerdere accounts hebben?

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0

Maar dan vraag ik me dus af wat je dan aan een 2de account hebt? 2 keer meerdoen met prijsvragen of die "Verlotingen" in de x-bazar meer keer joinen? Schiet je niet veel mee op lijkt mij...

8. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    op het moment dat er van mijn andere account bevestigd wordt, of die naam wel of niet veranderd mag worden, gebruik ik alleen die nog.. tenzij iemand mij gehackt heeft zal je van mij nog geen enkele activiteit vinden op 'Yellow Feet"

edit:
    Weetje , laat die hele zooi maar.. tis al goed, flikker yellow feet maar weg, en ik ga wel door op deze, scheelt jullie ook weer hoop moeite..

|:-

Laatst bewerkt: 21 feb 2004

Deel Deze Pagina