ik heb net gebeld, kreeg zo'n engels meisje aan te telefoon. hij stond op processed en ze zei dat nog niet alle informatie ingevuld was. en dat ik deze week moest terugbellen, wat moet ik hier nu mee????
de rewardpack van mij heeft inmiddels groot britanie verlaten werd me verteld. de koerier kon elk mom voor de deur staan zei hij
$hit dat ze m'n telefoonlijn aan het maken zijn. moet mij weer overkomen met m'n mobiel bellen ken ook niet emailtje gister gestuurd, nog geen antwoord. weet iemand een andere manier om contact met hun op te nemen. MS......me gonna get yo a$$
ik heb maar een email gestuurd naar dat supxbox@microsoft.com geloof ik om te vragen of ze konden zien of ik al verwerkt werd (heb serial number meegegeven) en als ik er niet instond nog even kon doen en heb gewoon het formulier nog een keer meegestuurd via mail. hoop dat dat genoeg is.
Ermmm, die engelsen zitten allemaal net zo hard te zaniken, maar dan op het forum van bv edge. Daar las ik ook posts van mensen die de verkeerde spellen (ongunstig) of twee rewardpacks (mwah) opgestuurd hebben gekregen. edit: kw00t
Whohoo... eindelijk goed nieuws. Ik heb net ff gebeld en een ontzettend aardig meisje wist me te vertellen dat al m'n info was ingevuld en dat me games onderweg zijn... Dus laat maar komen die hap
Auw hoer wat een problemen allemaal, ik heb hem de 8 of 10 mei opgestuurd en ik heb hem al, een vriend van me zelfs een week later en die heeft hem sinds gisteren! misschien omdat we in limburg wonen???
Ik heb gebeld en tegen mij zeiden ze dat ik geduld moest hebben tot ongeveer de eerste week van juni.
Ik woon vlakbij Maastricht, 2 mei opgestuurd en nog niks binnen hoor. Best wel slechte organistatie van MS.
hmzzz wedden dat daar ook mijn pack bij zit. schijt zooi. ms heeft gezegd dat ik em 29 mei binnen zou moeten krijgen. het is inmiddels 30 mei en 7 uur 's avonds en ik heb nog niets. dus ook dat bellen is niet betrouwbaar want volgens mij zeggen ze daar maar wat.
Ik heb om 1800 uur gebeld, en een Nederlands pratende jongen vertelde me dat er een achterstand van ongeveer twee weken is. Hij garandeerde me dat alles goed zou komen. Wel blijken veel Nederlandse namen en adressen verkeerd te zijn overgenomen van de inzendingen door de Engelsen. Best lullig als je reward package op een verkeerd adres bezorgd wordt. !! ]:-
Kun je ook per email navraag doen? Ik heb niet zo'n zin om te gaan bellen. De vorige keer dat ik belde (ivm prijsverlaging) verstond ik er ook geen ruk van, niet dat ik geen engels begrijp, maar de lijn was zo afschuwelijk slecht!
Volgens mij kun je beter bellen dan mailen. Als je dat 0800 nummer belt, en kiest voor optie 1, krijg je een Engelsman aan de lijn, maar als je verteld dat je belt uit Holland, veranderde hij z'n taal naar Nederlands; er schijnen 2 nederlanders te werken.......dat praat een stuk makkelijker
Nou ook maar ff gebeld, 't is nu 25 dagen en nog geen bericht Wat bleek mijn order stond op hold. Was iets fout met de language keuze van mijn games, stond gewoon engels ingevuld op formulier. Miep van MS begreep er ook niets van, ze heeft hem nu door gezet en 't duurt nog een "couple of weeks". Geen 28 dagen want 't formulier was al bij hun, dus dat schilt. wachten maar weer.........