1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, gefeliciteerd ermee. Als je nou die twee weken nuttig wilt gebruiken adviseer ik je een cursus normaal Nederlands te volgen. Want je breezahtaaltje is vreselijk onleesbaar (en nog vol fouten ook). Schrijf dus voortaan maar liever gewoon Nederlands, zoals dat ook geeist wordt in de forum FAQ.
     
  2. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen een zwager van mij heeft ook sinds kort een xbox met 2mndn gratis live, heeft hij nou ook gewoon een CC nodig en zo ja kan hij ook op mijn CC aanmelden op live??
     
  3. DJ-Sebastiaanoz

    DJ-Sebastiaanoz X-Box Live Player

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm sorry Moderator, ik zal voortaan netjes Nederlands schrijven! Vind ik ook wel zo netjes, bedankt om me er op te attenderen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    BOND ja ook hij heeft een CC nodig om zicht te registreren ... de CC heb je nodig voor 3 dingen ... leeftijd check en naam check ... en betalen ... na 2 maanden gratis live gaat deze over naar een abbo ... en moet je betalen
     
  5. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan hij wel via mijn CC aanmelden??
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is geen probleem .. maar ik zou hem adviseren om na de 2 maanden gratis abbo een starter kit te laten kopen ... hiermee kan hij zijn abbo verlengen en kost het jou nog niets
     
  7. DJ-Sebastiaanoz

    DJ-Sebastiaanoz X-Box Live Player

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ik heb weet niet wat ik hiermee moet ik heb nu eindelijk m'n cc nr voer ik in kan verder alle gegevens ook invullen adres enz maar op den duur zegt hij dit als ik mijn acount wil aanmaken" Your Credit card cannot be authorized. wat is het probleem kan iemand mij dat uitleggen? Alvast bedankt..!!
     
  8. DJ-Sebastiaanoz

    DJ-Sebastiaanoz X-Box Live Player

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Al opgelost..

    Ik ben vanaf vandaag online met X Box Live. En het bevalt goed!! Ben geregelt in Midtown Madness 3 te vinden.

    Bedankt voor de info!
     
  9. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een upload van 96kbits/s kan je goed op xbox live spelen hoor mensen. alleen ff je headsetje uitzetten en dan werkt alles hetzelfde als met een 128kbits/s breedbandverbinding
     
  10. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn kwestie voluit, dit is zoals ik denk dat het zou moeten gaan met zover ik weet alle informatie als er toch iets ontbreekt volgens jullie zeg het dan ook, ik wil niet dat er iets fout gaat en dat ik straks 30 euro verne*kt heb voor niks:
    Ik heb een verbinding van 384 upstream en 128 downstream. Ik heb Zonnet Lite, met een speedtouch 330 modem.
    Ik ga dus een Xbox live! kit kopen (met behulp van cc) voor 30 euro en koop ook een hub zoals deze en sluit daar mijn pc en xbox live op aan met ong dit soort draadjes.

    Zal alles werken?
     
  11. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, mijn ouders blijken geen creditcard hebben :confused:
     
  12. ThaRealGamer

    ThaRealGamer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een mayor problem !!! Ik heb een meningsverschil met m'n pa over de veiligheid van zijn cc. Hij wil graag van top tot teen weten hoe alles werkt. Ik ben hele tijd bezig met hem te overtuigen en naar zoeken van info erover op sites.
    Weet iemand een site ( behalve Xbox.nl ) die van top tot teen alles vertelt over veiligheid en hoe het invoeren van cc gaat.
    Ik wil graag min mening bevestigen met feiten om m'n pa's cc te gebruiken voor LIVE !!!
    Ikzelf ben 16 en ik wil geen 2 jaar wachten totdat ik Live kan spelen !!!
    Kan iemand me HELPUHHHH !!!!!!!!
    graag een goede site of lange uitleg erover.........
    PLEASE......ben wanhopig !!
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... 100% zekerheid heb je nooit. Het enige wat ik je pa ter overweging kan geven is dat een tent als Microsoft zich nooit kan permitteren dat de creditcard gegevens van hun klanten zomaar verdwijnen.

    Tweedens is elke bekende credit card zo ongeveer gegarandeerd. Als er een boeking op je afschrift staat en je bent het niet met die boeking eens dan wordt ie zonder enig probleem teruggestort. Heb ik in 10 jaar tijd nog nooit problemen mee gehad.

    Maar als je pa echt 100% zekerheid wil hebben... Dan moet ie eerst de cc-maatschappij nbellen om z'n kaart te laten blokkeren en vervolgens zijn kaart in stukjes knippen en die stukjes ind e fik steken. En zelfs dan heb je nog steeds geen zekerheid dat er niet eens wat geks met je credit card afrekening gebeurt... (Maar zoals gezegd en geschreven kun je rare afboeking altijd ongedaan laten maken)
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nog geen xbox live internet heb ik nog via modem en ik wil gaan kijken of ik de mogelijkheid heb om te gaan live.
    (door bv. een abo ergens nemen.)
    Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
    Ik heb al wat topics doorgekeken maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
    bij voorbaat dank,
     
  15. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 14 maart komen er toch scratchcards of zo iets? kan toch zonder creditcard online of is dat maar een gerucht?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de scratchkaarten heb je ook een credit card nodig ... maar de details zijn nog niet duidelijk ... in amerika zijn deze scratchkaarten al beschikbaar ... maar daar hebben ze nog steeds een cc nodig voor registratie
     
  17. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    /edit: Spam deleted door modje.

    /Mod Wil je niet je posts over meerdere topic crossposten? Spammen wordt niet op prijs gesteld (en is ook niet toegestaan). PJ
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  18. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoesnel je internet verbinding moet zijn om te kunnen hosten voor 4 a 6 man??
     
  19. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een paar verschillende vragen over xbox live.
    Okay daar ga ik.
    1: Wat voor een snelheid heb ik nodig om online te kunnen?
    Dit is mij snelheid.

    Download: 171.8 KByte/sec
    Upload: 13.7 KByte/sec
    Connection: 354.0 Conn/min
    En een Ping test vanuit een server in Nederland is: 33.0 ms

    2: Kan ik ook via me xbox een speedtest doen?
    Ik had gelezen dat dat kan, maar kan dat ook zonder een starterkit? Ik heb wel xbox live op me dashboard door burnout 2.

    3: Ik heb dus ook nog een Creditcard nodig. Maar ik denk niet dat ik het minimum salaris heb om een cc aan te vragen. Moet je een minimum salaris hebben om 1 of andere creditcard aan te vragen?
    Of kan er ook gekeken worden of je niet in het rood staat?
    Alvast bedankt!
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is ruim voldoende.
    Ja, in het Xbox Live instellingen menu, op je Xbox dus, kun je "Connect" kiezen. Zodra hij "connected" geeft druk je op "Y" en dan zie je je UL, DL en Ping waarden.
    Dat is de zelfde programmatuur (misschien een andere versie) als die van de starterkit.
    Natuurlijk kan een bank zien of je rood staat. Als je een CC nodig hebt kun je een studentenkaart aanvragen bij o.a. Rabo en Postbank. En anders zul je je pa even om hulp moeten vragen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina