1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor de antwoorden.
    Het probleem is alleen dat ik geen vader heb. :)
    Ik heb hem wel, maar daar heb ik niets aan.

    In het rood sta ik niet, ik probeer zoveel mogelijk te sparen. :D
    En aan me moeder vragen gaat ook niet. Maar misschien dat ik volgende maand gaat werken.

    Maar er is dus geen creditcard te krijgen die alleen kijk naar je rekening of je in het rood staat. En niet of je ook inkomsten ontvangt?
     
  2. n0t0ri0us

    n0t0ri0us --------------

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een VISA kaart aangevraagd van VISA zelf, voor de aanvraag moest ik een kopie loonstrookje verzenden. Je hebt dus wel een inkomen nodig om deze cc aan te kunnen vragen, geloof dat het minimum voor VISA zo'n €800 per maand is...
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het al bekend of je een bestaand LIVE abonnement kunt verlengen door middel van de code uit een nieuw LIVE! starterspakket?

    En hoe lang is zo'n kit "houdbaar"?

    /Mod Niet in meerdere topics crossposten, svp. PJ


    edit:
    Sorry, ik zag een betere thread na deze post geplaatst te hebben. In ieder geval heb ik al antwoord op deze vraag:

    Je kunt een nieuwe live kit gebruiken om je bestaande abo met 1 jaar te verlengen, pejannl heeft dit al 3 keer succesvol kunnen doen bij 3 verschillende abonnementen. Je vult de code in bij account management en dan de optie subscription. Daar kun je evt. ook nog kiezen voor betaling per maand of per jaar.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  4. thagizmo

    thagizmo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuus als deze vraag (vast) al eens eerder gesteld is, maar ik kom niet door de search en tig duizend posts heen en zit toch met een prangende vraag.

    Zit nog steeds een beetje te twijfelen tussen ps2/xbox. Een doorslag kan het online gebeuren geven. De vraag gaat dus over xbox live.

    Op de site van m$ kan ik er maar bar weinig wijzer van worden. Moet ik mer bij xbox live nou net zoiets voorstellen als bijvoorbeeld online gamen op de pc? Dus dat er voor de bekendere spellen professionele servers zijn waar je op kunt gamen? ( a la halflife tfc) Of is het echt alleen maar connecten op servers die door partikulieren worden opgestart (lees relatief trage upstream en dus lage playercap)?

    En dan op de valreep nog 1 vraagje. Waar betaal je nou eigenlijk dat live abo voor? Voorhet principe van 'online gamen' of voor het principe van 'wij houden je score bij etc'.? m.a.w. kun je met alleen chello en geen xbox live ook online gamen met de xbox?


    tnx in advance,

    Giz
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey ik probeer nu xboxlive te installeren maar hoe moet dat?
    want als ik op xboxlive NL druk dan komt er een filmpje van die Matt en daarna kom ik weer in het menu?!
    HELP
    en als ik het vanuit de xbox zelf doe (dus zonder cd erin) staat er dat ik het moet updaten dan druk ik ja... probeert ie het te downloaden en dan staat er ''xboxlive is not respronding''
    ......?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  6. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik mijn post hier had moeten posten:
    Als ik wil connecten enzo lukt alles perfect alles ingevoerd en met troubleshooting als hij gata configureren zegtie connected to live maar STEEDS als ik het spel wil spelen en dan ga connecten zegtie: Could not connect to xbox live...zucht....
    En ook met gewoon connecten zonder spel kon ik met mijn gamertag niet connecten?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, hij staat prima in de Multikabel thread (waar Fardo ook al aan het helpen is).
     
  8. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik snap het niet echt? Kunnen jullie me ookal niet helpen :-S:'-( :'-( :'-(
     
  9. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live download

    Hoi

    Ik doe me xbox aan zonder cd ga naar live dan zie ik in het scherm friends etc etc onder elkaar en daarnaast een pic splinter cell met de tekst klik hier voor het downloaden enz...

    maar hoe klik ik daar

    beetje raar probeer echt alles links recht a y x etc etc kom niet op dat stukje text
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Xbox live download

    Wishful thinking, vrees ik. Er staat helemaal geen "klik hier". :{

    Je kunt de Splinter content downloaden door met de SC disc in je Xbox op te starten en dan naar Live te gaan.
     
  11. xboxerroeleert

    xboxerroeleert xbox-addict

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hellow,

    ik zou graag weten wat je moet doen als je draadloos adsl hebt...
    wat je met wat moet aansluiten en dergelijke...

    /Mod Niet spammen! Je hebt je vraag al gesteld.; Nu alleen nog even het juiste topic vinden... PJ
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een 2 months trail die morgen verloopt. Dus ik heb net montly betaald, als je naar subscription gaat en daar naar monthly gaat en dan accept, en dan heb je geloof ik betaald. Hij zegt dan: You're blalala succesfully blalala. Alleen staat er nog steeds dat ie morgen afloopt. Is dit een bug of loopt ie echt morgen af en betaal ik dus 7 euro voor niets?
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, hij loopt echt morgen af en dan wordt je credit card belast en wordt de datum aangepast. Dus je hebt nu nog niets betaald; dat gebeurt pas op de dag dat je oude abbo afloopt.
     
  14. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus als ik het goed begrijp loopt ie morgen af, en nu ik op monthly heb gedrukt, wordt er morgen 7 euro van mijn rekening afgeschreven, en kan ik een maand verder???

    Want ik wil namelijk niet dat ie voor een jaar afschrijvt, want ik wil een nieuw kitje kopen, en daarmee m'n oude account vervangen.
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je met een starterskit verlengt dan krijg je het teveel betaalde gedeelte terug. Dus als je al een jaarabonnement hebt betaalt en na twee weken besluit je om een code van een starterskit in te voeren, dan krijg je 50/52 van je jaarabbo teruggestort op je credit card.

    Kijk hier maar eens
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Dankje, ik snap het nu, alleen een vraag, als je een 2 months trial hebt, en je laat het gewoon verlopen, wat gebeurt er dan? Automatisch voor 1 maand geupdate of voor 1 jaar?
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik niet, maar je kunt het zien bij je account management in de Xbox Live menu's (vanaf het dashboard).
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja? Er staat gewoon:

    Your next subscription will be monthly
    6,99 monthly. Dus dat moet ik een keer betalen en dan verleng ik em met een kitje
     
  19. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    gsd

    een vriend van me wil ook live en hij heeft al een setje in huis.

    hij wil het doen via een direkte verbinding vanuitde meterkast meteen naar de xbox.

    maar dan vraagt hij naar de dns code waar kan hij die vinden.

    of wat is er mis???
     
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    het ligt ook aan de provider, heeft hij verder alles goed ingevoerd. We hebben wel wat meer info nodig:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina