1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste vraag:
    ik heb v/d week een router geinstalleerd bij me thuis.. Een'tje van E-tech met ingebouwd modem. Als k m'n xbox aansluit aan de router maakt ie wel verbinding, maar is me up en downstream 0. Hoe kan ik wel verbinding hebben terwijl ik geen up en downstream zie??

    mijn tweede vraag:
    Volgende week wordt m'n xbox aangesloten via een switch, kan dit nadelige gevolgen hebben qua verbinding of snelheidsverlies?

    Alvast bedankt!!
     
  2. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    is het al bekend hoe duur live gaat kosten na het eerste jaar?
     
  3. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel moet je internet snelheid zijn als je een game van 16 man wil hosten?

    Hoe werkt het precies met die scoreboards? Want als wij Europeanen nu op het netwerk komen dan zal het wel moeilijk worden om nog even eerste te worden, of wordt het de hele tijd gereset ofzo?

    Alvast bedankt.
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar precies komt die pre-order mogelijk op jullie site?

    Via een banner op jullie homepage?
    Via een nieuwsitem op jullie homepage?
    In de Forumz?

    Kword namelijk gek van F5 drukken
    8)
     
  5. Trinity

    Trinity gamelife.nl crew

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn broertje maken beide gebruik van de xbox hier in huis, en met xboxlive willen we dus allebei een andere gamertag ik bijvoorbeeld Trinity en hij wat anders is dit mogelijk of kan je per xboxlive pakket maar 1 gamertag aanvragen?
     
  6. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan maar 1 account per pakket staat er al in.
     
  7. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dus mx stream/wanadoo gewoon basic 128/768. ik las al ergens anders op het forum dat daar problemen mee waren. Nu gooi ik er dus een routertje tussen (linksys befsr41 ofzo uit de lijst van xbox.com) dan moet het toch werken of niet???
     
  8. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in dat artikel dat er misschien aan het einde van het jaar een andere betaalmethode komt.. Kan ik dan ook overstappen van de creditcardmethode naar die andere betaalmethode als ik de kit al eerder heb gekocht en al een creditcardnummer heb ingevoerd?
     
  9. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik dus overal gelezen dat er maar 500 kitjes zijn voor NL en is er natuurlijk een dikke kans dat ik er geen kan bemachtigen.
    Ik woon nogal dicht bij de duitse grens, als ik er daar eentje haal, zit er verschil in?
     
  10. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb planet internet ,wat nu??????

    kan ik niet x.b.l ven???
     
  11. daanking

    daanking Have you seen him?

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met snelheden? Wat is de minimale up/down stream? En de maximale Ping?
     
  12. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb ook een vraag:
    Kheb ADSL van Planet Internet maar kweetnie welke maar we hebbe nu 768 downstream en 384 downstream (eerst was het 512 en 256) maar Planet heeft de snelheid opgevoerd (schijnt). Kan ik hiermee nu online ofniet?
     
  13. marco27

    marco27 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Op xbox.com staat dat je niet alle routers voor xbox live kunt gebruiken.

    Wat is nu een goede, algemeen verkrijgbare router waarmee je (met een @home breedband verbinding) op xbox live kunt ???

    Ik heb hier een site waarop er een paar staan...wat is nu een goede (want anders koop ik er 1 en kan ik hem straks niet gebruiken)

    http://www.norrod.nl randapparatuur / routers

    Er bestaan vast al meer threads over, maar toch bedankt.
     
  14. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor router is er nodig voor xbox live, of welke is het best aan te raden?

    ik krijg een nieuwe pc op mijn kamer en daar wil ik internet op dus ik neem ook een router om internet op die computer te krijgen, de xbox staat ook op mijn kamer. is het dan het slimst om de draad de hele tijd uit de pc te halen en in de xbox te doen? of gewoon vanuit de router 2 kabels naar boven te laten gaan en dan 1 in de pc en de andere in de xbox?

    en is dit:

    http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/St...o?productID=31034&productType=1&sectionID=129

    een goede router? ik heb chello.

    alvast bedankt.

    [EDIT] sorrie, zag de vorige post niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2003
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de thread "Xbox Live faq 3.0 " helemaal doorgelezen en vroeg mij af of jullie ook weten of Cistron Xbox Live! ondersteunt.... ...Weten jullie meer?

    Fardo, je antwoordde:

    Voor vragen of jouw of een andere provider daadwerkelijk Xbox Live ondersteund moet je bij je isp zijn of straks op de microsoft site... Het kan best zijn dat deze ondanks zijn breedband connectie geen xbox live ondersteund zoals je mogelijk hebt kunnen lezen in andere draadjes op deze site... Maar zodra we meer weten melden we je jullie dit.

    Antwoord van Cistron:

    Geachte heer / mevrouw,

    Helaas is het nog niet bekend of Cistron dit gaat ondersteunen. Dit is ook voor een groot gedeelte afhankelijk van Microsoft zelf. In dit geval
    adviseer ik u om onze nieuwsgroepen in de gaten te houden, aangezien ik
    niet verwacht dat deze informatie op onze website wordt gezet, tenzij
    wij hierover meer vragen krijgen natuurlijk in de toekomst.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Leon van Tongeren


    Geen duidelijk antwoord dus

    Ik snap trouwens gewoon ook niet eens waarom ze dit moeten 'ondersteunen'. Ik zie dat 'light' abonnementen vaak uit de boot vallen, maar wie bepaalt dit?

    Maar goed, ik heb Cistron Maxx (snelste particuliere abo). Waarom zegt Cistron...dat ligt aan MS en MS zegt weer dat lig aan het ISP (zeg je trouwens ook)

    Bedankt voor je helder antwoord 8)
     
  16. Hotshot

    Hotshot Guest

  17. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand dit al heeft gevraagd..
    Maar wat maakt het uit ;

    Is het ook gewoon mogelijk om zeg maar in een chat room te zitten met een paar van je vrienden en dan gewoon chatten met ze via de voice communicator..?


    't Zal vast wel kunnen , maar ik vraag het maar ff .. :confused:




    Out ,,

    MOst ((THE CHiQUEST))
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De eerste Batch (alles eerder gepost dan deze reply word nu in een FAQ gezet) de tweede Batch (gepost na deze reply word later verwerkt = continue Update)
     
  19. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb planet adsl (comfort) met multi-pc modem.
    Als ik connect via Xbox Live dan krijg ik heel af en toe een download snelheid, maar meestal niet.
    dan krijg ik als download snelheid: 0

    hoe kan dit, hoe kan ik dit oplossen, lijkt me in m'n multi-pc modem, maar waar?
     
  20. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand cable4u
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina