1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk het niet.
    Echter i dont no shit about those things :)

    Even een totaal ander vraagje over xbox live en dan met name de communicator:

    Hoe word dit ding aangesloten?
    Is dit draadloos?
    Is het net als een joystick?
    Kan hij ingeplugt worden in je joystick?

    Bij voorbaat thx mensen.
     
  2. Gerard Lopez

    Gerard Lopez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo: worden mijn vragen nog beantwoord of weet niemand hier antwoord op????? Mijn vragen:

    Wat is nou precies het verschil tussen een ethernet-modem en een USB-modem. Want wij hebben thuis een USB-modem, maar MOET je nu perse een ethernet-modem hebben om Xbox Live te kunnen spelen??????

    Wat is trouwens belangrijker voor Xbox Live (met ander woorden wat wordt bij Xbox Live meer gebruikt): de downloadsnelheid of de upload?
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk, als je een usb modem hebt dan moet je "VOLGeNS MIJ" een router kopen, en vanaf die router weer een netwerkkabel in je xbox douwen, als er vanuit je usb modem ook al een netwerk kabel naar je pc gaat dan kan je hem direct in je xbox douwe, maar dat weet ik dus niet, maar er zijn speciale usb routers.

    NU MIJN VRAAAG:

    ik zie wel op het forum een rijtje met routers die werken, daar staat E-tech ook tussen maar ik hoor toch gezeik van mensen over die router, welke moet ik NOU KOPENNNNNNNN!?!??!?? die linksys befrs nog wat waren ook problemen mee bij iemand, die kon niet in het inlog scherm komen, welk werkt nou gewoon super? plug en play moet ik hebben, en geen troep met poorten openzetten want daar heb ik een hekel aan... please answer my question zodat ik morgen een router kan halen en xbox live prepared ben!!!! alvast bedankt!!! (en ga please NIET verwijzen naar andere topics........!!)
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja thanx, maar waar haal je die DNS-nummers enzo.
    TIP: ik weet dus niet veel van al dat netwerk-gedoe:D
     
  5. bat70

    bat70 Ja 'tuurlijk !!

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een (waarschijnlijk ) domme vraag .
    Ik heb geen pc thuis , maar ik wil dus wel een internet breedband
    verbinding hebben voor mijn Xbox . Kan dit ? Ik zal waarschijnlijk
    via UPC dan Chello als provider krijgen , ik heb gelezen dat chello
    wel direkt moet werken , maar ik weet dus niet of ik een pc nodig
    heb om iets te activeren .
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag al geweest, sorry dan, maar :D

    Ik zit verreweg het meeste achter de Xbox. Ik maak dus een gamertag, maar mijn broer wil ook wel eens spelen. Hij speelt dus altijd als gast (en niet op mijn tag ;)), en kan de communicator niet gebruiken?
     
  7. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na lang worstelen eindelijk wat. Maar nou weer een volgend probleem. Als mijn xbox verbinding maakt met live!, komt er in beeld te staan 'xbox live is trying to update, please don' t turn of your xbox console'. Oke denk je dan. Maar vervolgens komt er dan 'Xbox live is not responding. Please try again later'. Heeft iemand dit ook en wat heb je er aan gedaan?


    A: Abonnement
    1: Naam provider Chello
    2: Soort abonnement (naam, type) basic
    3: Kabel, ADSL, of anders? Kabel
    4: Up- en downloadsnelheid up: 16 kby/sec down 80 kby/s

    B: Hardware Pentium 3 800 mhz. 128 mb geheugen
    1: Modem merk en type Chello modem 3 jaar oud (soory geen naam)
    2: USB modem? (Ja/Nee) nee
    3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) nee
    4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Ja Windows 98 standaard Nederlands
    5: Direct Connection Ja/Nee Nee
    6: Crossover kabels in gebruik? Nee
    7: Hub in gebruik? Ja

    C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
    1: TCP/IP adress, netmask, gateway Waar moet ik dat vinden?
    2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? Ik denk het wel (sorry)

    D: Xbox Settings Alles automatic, behalve een MAC adres ingevoerd
    1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? Ja
    2: Dashboard versie? Zoals ik hem gekocht heb met xbox live optie erbij geinstalleerd van splintercel
    3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? n.v.t. connectivity lukt wel
    4: Wat is de exacte foutmelding? zie in mijn vraag
    5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? Daar kom ik nog niet, het probleem is dat ie wil updaten nadat de DNS geslaagt is.
     
  8. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live not found

    Beste mensen ,

    alle lampjes branden alleen xbox live not found lukt niet

    hij heeft volgens mij wel nu een goedde verbinding

    greetz
    xentagz
     
  9. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey broeders ik heb een vraag.
    ik heb dus mxstream adsl (dus je moet wel ff verbinding maken altijd). je hebt dus 3 manieren om te connecten. (direct op modem, pc als router laten spelen of gewoon router) kan die manier van direct op modem dan niet omdat ie in moet belle?
    dat wou ik ff weten

    alvast bedankt
    Tim
     
  10. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat m'n antwoord blijft staan, want er is op misterieuze wijze een paar posts van mij verdwenen hier de laatste paar dagen :{

    xbox kan direct op modem, de xbox gaat voor je "inbellen". Oftewel, de xbox zorgt dattie verbinding krijgt met modem c.q. internet (xboxlive).
     
  11. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt geen PC nodig voor xboxlive, alleen een goede internetverbinding (kabel, adsl).
     
  12. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's weer een vraag voor mij (althans, dat hoop ik... :)).
    Als je alles op automatic zet, zou hij alles automatisch moeten invullen. Ik ben momenteel op Xbox Live (en al een paar uurtjes) even uit aan het checken wat je allemaal kunt doen zonder dat je ooit een Subscription Code ingevoerd hebt. En als hij de laatste tijd niet meer wil connecten, je moet de update installeren. Als hij een foutmelding geeft, zou ik eerst proberen zonder update te connecten, de foutmelding doordrukken en dan de update proberen te installeren. Tenminste, dat deed hij bij mij, en toen installeerde hij hem gewoon...
     
  13. <play more>:)

    <play more>:) Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja k weet niet zkr of het al eerder gevraagd is maar hoe zit het nou met die profiders die er aan mee doen. Kan je alleen met die profiders online??
     
  14. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Meer breedband-providers zijn er niet, volgens mij...
     
  15. Borrie

    Borrie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @home en xbox LIVE

    weet iemand hoe ik kan spelen op LIVE via een hubje zonder

    een comp uit te doen want heb namelijk 2 ipadressen en 2 comps

    of is dit niet mogelijk en moet ik dit via een router of serverpc

    laten lopen

    alvast bedankt
     
  16. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een belangrijke vraag.

    Ik beschik over kabel internet, zo'n com21 modem bij Chello.

    Ik heb even gezien hoe hij aangesloten zat en dat is gewoon 1 draadje via de computer naar de modem.

    alleen ik heb geen andere aansluitingen gezien dus als ik Xbox live wil aansluiten hoe moet ik er dan in vredesnaam opkomen.

    Mijn vader wil aboluut altijd online zijn, dus dat kan ook een groot probleem worden.

    Ik zou echt niet weten hoe ik anders op live moet komen, er zijn helemaal geen aansluitingen meer, kan ik op 1 of andere manier de draden ver 2 voudigen ofzo, of is er ergens een bakje te koop waar ik nog een stekker in kan pluggen, alvast bedankt.

    €lp
     
  17. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie ook hoeveel die downloadable content gaat kosten? Want dat moeten ze niet te duur maken.
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    koop een router

    edit: IK HEB NOG EEN VRAAGJE!

    er moet toch van de modem een kabel in de router? en van de router een kabel in de xbox en een kabel in de pc? maar er zit nog een poort in een router waar ik mensen over hoor praten, wat moet daarin?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  19. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: @home en xbox LIVE

    Ik denk dat je een router nodig hebt...
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zit het nou precies met die router, ik heb namelijk er nog geen.. Hoe duur is een router die ook Xbox Live enabled is? en ik wil wel een gemakkelijke dan.. en moet ik dan nog iets bij mijn PC instellen dat ik een router aangesloten heb, en dat ook ik met mijn Xbox tegelijkertijd online ga??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina