1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon doordeweeks in Belgie (voor mijn werk) en in het weekend in Nederland. Ik sleep mijn Xbox altijd heen en weer. Zowel in Belgie als in NL heb ik kabel met voldoende snelheid.

    Weet iemand of het mogelijk is om Xbox Live in beide landen te gebruiken (met dus 1 Xbox/ Live account)? Ik denk zelf van wel omdat de internetprovider alleen een 'doorgeefluik' is, maar misschien dat het met de settings verkeerd gaat, tenzij iedere keer als je via Live speelt de netwerk settings automatisch ge-update worden.
     
  2. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,morgen krijg ik xbox live joepie!!!!! heb ik dan ook al gelijk mijn creditcard nodig??? en waarom want het eerste jaar is toch al betaald?????

    greetz
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :{

    Heb je de FAQ wel gelezen

    :{

    of Miriks artikel

    :{

    of een discussie gevolgd?

    :{

    Ja je hebt je CC nodig om te refgistreren (zodat men cheaters kan punishen) :D
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan met (bijna) alle providers on-line echter geven deze providers extra ondersteuning
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb geen probleem ... je kan zelfs een tweede xbox kopen en je Gamertag meenemen en dan spelen ... maar je kan niet tegelijkertijd op twee verschillende xbox'en met 1 gamertag spelen
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je broertje kan idd geen communicator gebruiken als hij gast is en hij kan ook geen XBL spelen als jij niet aanwezig bent ... omdat de host altijd aanwezig moet zijn :) ... de communicator kan alleen gebruikt worden door jouw, maar nooit door een gast
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan met 16 man tegelijk spelen ... als je een snelle host hebt en dichtbij de host bent ... In de toekomst verwacht ik dat je zelfs met meer spelers on-line kan :+

    uitteraard is het game afhankelijk whacked 4 man (geloof ik) ... MechAssault 8 en Unreal max 16
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: MAC-adres

    Ja dat kan! (ik zoek straks ff op hoe) maar het kan in de ip config tab
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nieuwe Ronde... Nieuwe Kansen

    Ik zal deze thread in de gaten houden en vanaf nu direct het antwoord geven (Ik delete gelijk de vragen zodat het overzichtelijk blijft natuurlijk staat de vraag boven het antwoord in een aangepaste versie)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Routers kan je halen bij de betere computer winkel ... kijk bjvoorbeeld even op de pricewatach van www.tweakers.net
    Nb niet alle routers werken .. het beste kan je de www.xbox.com/live site checken om te kijken of jouw router ondersteund word
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm www.xbox.com/live zie je welke routers voor life aangeraden worden ... Ik heb zelf een Linksys Router.


    Hangt van de router af .. ik heb alleen een router gekocht en een aparte switch ... maar voor een klein thuis netwerk kan je beter een router met ingebouwde switch kopen (ook bvb van linksys... maar we kunnen je hier niet echt verder mee helpen ... Uiteindelijk moet je zelf beslissen welke router je koopt :{
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    even een duidelijk plaatje
    [​IMG]

    Je hebt bijv. 1 pc met netwerk kaart en 1 xbox

    Dan heb je twee UTP kabels nodig 1 naar de xbox en 1 naar de PC ... de lengte hangt af van de afstand van de router naar xbox/PC.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB je moet wel een UTP modem hebben en geen USB modem anders heb je een probleme ... je kan het vershil herkennen door te testen of de kabel (welke in je pc hebt gestopt) past in je Xbox ... ehm toch maar ff het plaatje van een USB modem + kabel

    [​IMG]

    Okay ik dan heb je geen probleem ... sluit de onderstaande threads om vervuiling tegen te gaan ;)

    -----------------------------------
    zie verder
    -----------------------------------
    [​IMG][​IMG]
    -----------------------------------
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je een vals CC card invult krijg je de melding Invalid Credit Card number en riskeer je dat je xbox gebanned word door Microsoft. Je hebt wel degelijk een Credit Card nodig, omdat Microsoft deze gebruikt voor registratie en enventuele Cheaters te bannen en te straffen

    -----------------------------------
    zie verder
    -----------------------------------
    [​IMG][​IMG]
    -----------------------------------
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het jaar gaat in op de dag van registratie ... dus ja je kan hem gewoon halen bestellen
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Zie plaatje of provider gegevens

    [​IMG]

    Bovenste kabeltje USB dun plat, UTP dik lijkt op telefoon snoertje (onderste kabeltje bij de xbox)
     
  17. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    auto

    Eej waarom doet bij sommige automatic IP search et wel en bij sommige niet???
    Ik heb zelf mxstream bij mij lukt et niet maar ik heb ook iemand gezien met mxstream bij wie et wel lukte.
     
  18. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja ik heb zelf dus een alcatel adsl modem (Speed touch Home Isdn. Op xbox.nl die lijst welke modems voor mxstream goed zijn staat mijne niet bij. Maar wel bij de white list (die link eronder). Alleen bij de white list staat weer niet of ie direct kan.

    Kan et kloppen dat je IP etzelfde is als je gateway?
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat ligt denk ik aan je methode van aansluiten; Mijn router/modem geeft een IP aan mijn xbox, terwijl mijn PC's zelf hun IP bepalen (wat ik dus heb ingevoerd).
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat voor ervaring hebben jullie eigenlijk met overgebleven snelheid voor Live? Er werd 'ooit' gezegd dta het je volledige snelheid (van 512/128) zou benutten. Ik heb zelf ADSL Basic (768/128) maar kan met gemak met 2 xboxen-Liven met nog eens 1 a 2 PC's die aan het surfen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina