1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook! Sinds dat Live is het geluid anders geworden ja, het lijkt wel alsof mijn Xdoosje harder moet werken om mij lekker te laten Liven!?!
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik ook, het klinkt vreemd, maar ik denk, dat die DVD enigszins krom is. Daardoor kunnen dan vibraties ontstaan.
    Althans, dat is mijn theorie. Ik ben in ieder geval blij, dat ik niet de enige ben.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    gaar:d, nu ik het allemaal heb aangesloten heb is dat geluid er niet meer:D, denk dat het met dat upload gedoe van je xbox temaken heeft, vanavond gaat ik wel ff live zelf proberen heb nu nog ff geen tijd :mad:
     
  4. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit dashboard al voordat live erwas ik had toen net een xbox hoort dit zo of is dit bij de nieuwe toegevoegd
     
  5. RZA

    RZA Koekebakker

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik zit nu middenin mijn installatie voor xboxlive. ik heb nu net de subscription code ingevoerd maar mijn ouders vertrouwen het nog niet echt. kan ik nu de installatie gewoon afbreken en morgen opnieuw de code invoeren? alvast bedankt.
     
  6. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1

    Het dashboard is onderdeel van je Xbox. Hier kan je je savegames beheren, soundtracks maken en de instellingen van je Xbox veranderen.

    De toevoeging van de Live optie in je dashboard gebeurt, zodra je de Live CD er in stopt of in een Live enabled game de optie Xbox Live aanklikt. Bijvoorbeeld bij een game als Mech Assault, die toch al maanden uit is.
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb zelf m'n subscription op dat punt ook af moeten breken omdat m'n CC kwijt was |:- daarna kon ik gewoon weer door

    Edit: Ok, je post is al wat daagjes oud, maar misschien heeft iemand anders er wat aan
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  8. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    downlaod moet lukken me upload nie maar ik heb wanadoo premuim maar ik kijk nog wel een keertje
     
  9. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @ home breedband en heb een rechtstreekse verbinding van modem naar xbox.
    Ik heb het mac adres en de hostname ingevuld maar ik krijg geen verbinding, hij zegt steeds: ip not confirmed.
    Nou heb ik gehoord dat je de hostname niet van de computer moet halen (zoals ik gedaan heb) maar uit een boekje van @home. Ik kan geen hostname vinden in een boekje.
    Is de hostname nu het probleem?
    Voor de rest heb ik alles op automatic staan.

    edit: ik heb een hostname gevonden in een boekje maar deze is hetzelfde als op de computer dus dat maakt niet uit.
    de hostname is: CP88679-A maar moet ik dat streepje nou invullen en maken die hoofdletters uit?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: hey allemaal

    Ja want we zijn allemaal ramdebielen die voor jouw 60 euro dokken |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb mijn Xbox via een router op Chello breedband online en heb sinds 13 Maart Xbox Live.

    Enkel heb ik wel een probleem sinds ik voor het eerst online ging met mijn Xbox. De snelheid op mijn PC is 2x zo hoog (normale Chello snelheid) als op mijn Xbox. Op mijn PC is nl. de UL 110+ en op de Xbox 56!

    Ik weet zeker dat het niet aan de router ligt, ik heb hem hier voor namelijk ook al direct aangesloten en ik had het zelfde probleem. Ik heb net voordat XBL hier in Nederland uitkwam Chello hier over gemaild (inmiddels was bekend dat ze XBL gingen ondersteunen), maar daar wisten ze eigenlijk ook niet wat het probleem was.

    Het enige wat ik kan bedenken is dat de kabel die ik gebruik niet goed werkt, of alleen met de Xbox niet goed werkt. Want ik heb ook internet via deze kabel laten lopen op de PC om te kijken of dat verschil maakte voor de UL maar deze bleef normaal zoals hij altijd dus is op de PC (110).

    Ik moet nog kijken of het echt aan de kabel is, door een andere kabel te gebruiken. Maar die heb ik nu net niet bij de hand en wil dus weten of het dan toch iets anders is of dat het echt geen zin heeft om een andere kabel te gebruiken.

    (Om duidelijk te maken dat ik zeker weet dat het niet in orde is, als ik een game van bijv. UC wil joinen staat er bijna altijd, behalve op echt snelle servers, dat mijn huidige netwerk conditions de snelheid van de game zou kun omlaag brengen. En heb dan ook enorme lag als ik er toch mee door ga.)

    Iedereen die mij ook maar een klein advies kan geven is welkom, want ik wil nu eigenlijk toch 'echt' beginnen met Xbox Live. De demo disc spellen zijn namelijk de enige spellen die ik lag vrij kan spelen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou deze opmerking in de centrale Chello topic plaatsen ... (knippen/plakken), omdat ik het vermoede heb ... dat het of aan Chello ligt of aan de Modem ... de leden welke ook een Chello abbo hebben.. zouden jou probleem kunnen bevestiggen of een oplossing kunnen bieden

    nb hier de link voor de Chello thread
     
  13. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die dit probleem heeft gehad?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Post deze vraag even bij de centrale thread van @home ... mogelijk weten ze daar een oplossing
     
  15. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen, vul je inloggegevens in.
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    welke windows gebruik je?
     
  17. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom met downloaden ongeveer bij de 160 Kbyte/s, maar met uploaden maar bij ongeveer 13 kb/s we hebben nu een netwerkje van 2 PC's maar er komt een PC bij dus dan worden dat 3, kan ik dan wel Xbox liven?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja ... als ze alle 3 niet worden gebruikt ... als iemand aan het downloaden is of aan het uploaden ... dan krijg je een probleem ... omdat je dan niet je banbreedte volledig benut
     
  19. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg geen verbinding met xbox live en ben erachter dat het aan de kabel ligt. (met de kabel van pc kreeg ik namelijk wel verbinding).
    Nou zag ik bij die kabel van de pc dat die acht gekleurde draadjes niet gestript waren (dus dat gekleurde plastic omhulsel zat nog om de draadjes, ook in het "stekkertje" zelf).
    ik heb bij m'n kabel voor de xbox die gekleurde draadjes wel gestript alvorens ze in het "stekkertje"te doen.
    Kan het zijn dat dit het probleem is doordat die draadjes met elkaar contact maken of zo?
    ik heb geen idee waar het anders aan zou moeten liggen.

    edit: het is al opgelost, ik zit op live:D
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  20. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe het zit met USB modems ?? Ik heb al vaker op het forum gezien dat er problemen waren met de USB modems omdat deze geen ethernet-kabels ofzo gebruiken.
    Vraag 1 is dus :
    * Kan ik Live met een USB modem (Acatel Speed Touch USB) < en zo ja met welke "set-up"
    Vraag 2 gaat over zo'n router :
    * Kan je ook niet gewoon een HUB gebruiken ?? die zijn veel goedkoper volgens mij...

    K hoop dat ik met m'n USB op Live kan, anders moet ik nog meer gaan uitgeven aan ook nog een modem, en k heb geen zin om er weer veel geld doorheen te jassen. M'n ADSL is iig wel snel genoeg (op papier)

    Alvast bedankt

    Martin
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina