1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Je Xbox Live vragen beantwoord!

Discussie in 'Games' gestart door Hordo, 17 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een heel klein vraagje:
    Hoe kun je gewone gamertagz toevoegen zonder dat je tegen ze speelt? Of kan dit niet?
     
  2. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat dan naar het menu van xbox live en klikt daar account mannagement (of zoiets) aan.
    Daar staan dan een paar opties waaronder friends.
    die klik je aan en dan kun je een gamertag invullen van degene die je wilt toevoegen aan je lijst.
     
  3. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vraag 1: hangt van de provider af ... (ja dat kan) ... maar check de centrale thread van jouw provider eens.. of gebruik de zoek optie

    vraag 2: USB betekend dat jouw computer aan moet staan tijdens het spelen een hub werkt ook maar dan moet jouw computer als router fungeren (ICS internet delen (zie de centrale thread) maar wil je zonder computer live spelen.. dan heb je een router nodig
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Antwoord 1: Ja, met een direct connection. Heb ik ook en werkt perfect. Extra netwerkkaart in de PC, Internet Connection Sharing aanzetten, standaard netwerkkabel naar een hub en vandaar een standaard netwerk kabel naar mijn Xbox. Als je geen hub gebruikt heb je een Cross Cable nodig. Als je hier een vraag over hebt, stuur je me maar een berichtje of je kijkt even hier http://www.xbox.com/nl/live/start/connect/

    Antwoord 2: Als je een hub gebruikt, moet de PC met de Internet modem altijd aan staan om online te kunnen. Als je een router hebt, maakt deze de verbinding en kun je gewoon Liven zonder, dat er een PC aan hoeft te staan. Bijkomend voordeel is, dat een router altijd ingelogd kan zijn. Dus je kan altijd op Live zonder andere handelingen uit te voeren (ik moet altijd mijn PC aan zetten en mijn hubje). Maar met een hub kan het dus ook.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Vraagje: hoelang worden er nog starters kitjes verkocht??
    en welke live games komen er binnen nu en 2 maanden uit?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geen idee ... ik denk voor eeuwig (want hoe kunnen nieuw komers anders aan een live kit komen?)

    vraag 2: Geen idee ... check de site!
     
  8. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Is het nog steeds moeilijk om aan een starters kitjes te komen?
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Voorlopig duurt dat nog wel even neem ik aan. Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid nu al een kitje kopen. Dan heb je het maar vast. Het eerste jaar gaat pas in, zodra je je aanmeld. Je kan dan wachten met aanmelden tot er meer Live games zijn, waar je in geïnteresseerd bent. Maar zo vis je in ieder geval niet achter het net wat de pakketjes betreft. Op dit moment kan je volgens mij overal gewoon weer pakketjes kopen (in ieder geval bij Dixons en Future Zone).
    2. O.a. Moto GP 2 (heb je dan nog iets anders nodig?), Midtown Madness 3, Clone Wars, RtCW en Brute Force (downloadable content).

    Moto GP 2 en MM3 zijn must haves hoor, als je van race games houdt uiteraard.
     
  10. Brainboy

    Brainboy Master of the Mind

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de Official Xbox Forum gelezen dat de Starter Kits (tenminste in Amerika, weet niet of dit ook in Europa zo is) alleen maar tot 31 Juni 2003 een jaar XBL beinhouden, en daarna moet je maandelijks betalen (maar de Starter Kits kosten waarschijnlijk nog steeds 60 euro). Is dit waar? Zullen we op E3 meer van Microsoft over de betaling van XBL horen? Weet iemand meer?

    Brainboy
     
  11. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik een Xbox + Live kopen, wij hebben thuis een klein netwerkje van 2 PC's, dat hebben we gedaan met netwerkkaarten, zonder een Router dus...

    Als ik dan bij een van die PC's de kabel eruit haal en in mijn Xbox doe, kan ik dan gewoon online gamen? Of moet ik nog speciale dingen instellen (behalve die CC shit enzo) ???

    Ik hoop dat het niet al te veel werk is..
     
  12. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ja als het goed is wel..

    wat bij mij niet het geval was.
    was ook nogal weird bij mij...
    bij direkte verbinding coneccten die geen eens
    en paar dagen verder wel...
     
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige waar je even op moet letten, is dat je de gegevens (alleen username/password) van je Internet provider invult. Ik weet effe niet in welk scherm.
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    wat gebeurt er met die feedback, wordt daar echt naar gekeken?
     
  15. johoo_nl

    johoo_nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb nu ook een Live pakketje gekocht. Maar nu zit ik met een vraagej. Welke karakters kan ik allemaal gebruiken voor de gamerstag? Alleen cijfers en letters of ook streepjes, underscores e.d.?
     
  16. Linkinkid

    Linkinkid Freakin` Freak

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb ook een vraag
    ik hoorde net van iemand uit me klas dat ik moet betalen voor iedere keer dat ik inlog en wil spelen is dit waar????
     
  17. bonm014

    bonm014 Bellerophon81

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel nee...

    Je betaald 59 euro voor een heel jaar en dan ben je altijd online...

    Maar wanneer je extra content moet kan het zijn dat je hiervoor moet betalen. Dit valt tevens aan of uit te zetten in je dashboard (Als je het uit zet dan zul je nooit gevraagd worden of je wilt betalen voor de extra content)
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    nog al een vraagske :D :

    volgens Microsoft zouden alle servers in handen van Microsoft zijn, maar iedereen kan in elk spel een eigen server aanmaken??

    vind ik een beetje vaag van MS :confused:
     
  19. bonm014

    bonm014 Bellerophon81

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De servers zijn van microsoft, maar je kunt zelf een game hosten!
    Jij bent dan de admin van de game-room. Jij bepaald waneer er gestart wordt en wat er gespeeld wordt.

    Je bent de host en niet de server.
     
  20. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel de server, de game wordt op jouw Xbox gehost.

    Microsoft heeft echter alle servers in handen waar de gamertags, creditcardnummers, downloadable content enz. op opgeslagen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina