1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jedi knight 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door jordo, 5 jul 2003.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit helemaal vast met het spel jedi knight 2.
    Ik ben net in een bar geweest waar ik de barman heb bedreigt.
    Ik heb iedereen al van kant gemaakt met me lightsaber en ik heb ook al op een ding gesprongen die in de het midden hangt van gebouwen(je moet daar op springen en dan kan je via het glas stukmaken naar binnen.)
    Nu ben ik echter mt alles klaar en heb ik volgens mij alles bekeken en ik zie ergens een kleine boot liggen( ruimteboot ofzo) waar eerst mannetjes in zaten die op me schoten.
    Maar het lukt me niet om in die boot te komen en ik zal niet weten wat ik nu moet gaan doen

    Kan iemand mij uit de brand helpen
     
  2. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHA lol ik ben toevallig ook bezig met die game. Maar dan voor op de gamecube. Ik moest hem spelen van iemand omdat hij ook niet verder kwam. En laat het nou net in die level zijn.
    Ik had een weddenschap met iemand gedaan als ik de game in 3 dagen uit speel. En ik ben eergisteren begonnen aan die game, maar gisteren kon ik niet spelen.

    Maar hoe probeer je om daar te komen? Je wil zeker op die luik springen die net een beetje open is? Nou kijk, je moet een beetje terug lopen naar die glazenramen. Als je dan een beetje goed zoekt bij die ramen zie je een richel die naar die boot gaat. Dan kan je erop springen en verder komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is het juist.
    ________________
    __\ /
    [ ] [ _\ ooo /
    [Y ] _____[ ooo
    [ __________ _ \ /
    \____ ____/
    ___
    [___]

    Dat ronde ding is de boot en je kijkt er precies tegen aan en het is niet boven je ofzo.
    De boot is iets hoger.
    Die grote ruimte is een soort kamer waar je in valt door een raam te breken.
    Ik weet niet waar je het over heb als je zeg naar de ramen.
    Als ik op punt y ga staan en ik kijk naar boven zie ik een gang van allemaal ramen maar daar kan ik niet heen.
    Het level heet trouwens iets met narjabba streets ofzo.
    Please help me uit de brand en zeg wat ik nu moet doen want ik zit al echt heeeeeeel lang vast.
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn tekentinetje werkt niet
     

Deel Deze Pagina