er is verschil tussen de UK versie en de NL versie, Nederland heeft een paar extra's, daarom is het Special Edition, voor de rest hetzelfde (zo is mij verteld, wou hem vorige week ook gaan halen)
Dan hebben ze je niet de juiste info gegeven. Het is geen speciale NL editie hoor. Het is gewoon Starwars Starfighter SE voor de Xbox, in alle landen verkrijgbaar. Je kunt het zien net zoals een DVDfilm met extra's. Er zitten wat extra levels bij enzo, voor de exacte details zou ik even een review opzoeken. Ik wacht iig op Jedi Starfighter.
Ja, helemaal! Bedankt! Kijk, als het een standaardwinkel is waar je de game hebt gezien dan is de kans heel groot dat hij binnen 1 a 2 dagen overal in de winkels ligt. Als het een speciale gameshop is, dan is die kans kleiner, vandaar. Ik heb hem toevallig nu ook gezien bij een FRS in rotterdam. Maar toch nog niet gelijk gekocht, want ik wil eerst wat reacties horen van mensen die hem gespeeld hebben.
Ja, helemaal! Bedankt! Kijk, als het een standaardwinkel is waar je de game hebt gezien dan is de kans heel groot dat hij binnen 1 a 2 dagen overal in de winkels ligt. Als het een speciale gameshop is, dan is die kans kleiner, vandaar. Ik heb hem toevallig nu ook gezien bij een FRS in rotterdam. Maar toch nog niet gelijk gekocht, want ik wil eerst wat reacties horen van mensen die hem gespeeld hebben. (Edit) Dubbelpost! Ik dacht al dat er iets fout ging, want het duurde een eeuwigheid voordat er iets gebeurde nadat ik op Submit Reply had geklikt.
Nou dudes, vertel me is Jedi Starfighter nu een beetje cool ofnie? k ben een starwars fan(Han solo ) en k hou wel van die games als xwing alliance enz.