Nieuwsbericht: Het filiaal van Macro gevestigd in Eke heeft haar deuren moeten sluiten. De computers waren besmet met een tot nu toe onbekend virus (men praat al over het €4,50 virus). Alle artikelen in dit filiaal waren geprijst op €4,50. De 2 cassiere's Bea (64) en Miep (62) dachten dat het om een nieuwjaars actie ging. De directie van Macro wilde verder geen commentaar geven.
HAHAHAA, dan lok je het ook zelf uit ja Maja, wel jammer, wou wel wa dingen gaan kopen bij de makro voor €4,5
dat is onzin van die virus en nu zeg ik het niet meer!!! Sla de Gouden Gids (België) open, zoek Macro op en vraag of ze het Xbox spel JSRF nog hebben en hoeveel de prijs er van is!!! Je zal zien! Daarbij er moeten toch mensen tegen de Macro van Eke wonen?? Ga kijken!!!!
Idd het is een dope game.. net zoals Gt 2002.. sega pack is een goeie pack D8 eerst oh dat zullen wel ruk spellen zijn maar nee valt me niks tegen.
Slik.... Ik moet ook bekennen dat ik JSRF een rukspel vind, voor het idee zou ik er wel 4,50 voor betalen(als ik niet het segapack had) maar het is echt mijn spel niet. Terwijl ik zeker weet dat het in zijn soort een goed spel is, goede muziek, goede snelle graphics en afwisseling.