1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jet Set Radio Future StreetChallenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 25 dec 2002.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu die Street Challenges aan het doen maar sommige begrijp ik niet...
    In Chuo Street staat W-->G-->W reach to the sewage , wat mot je daar doen?
    bij Hikage Street iz ook zoiets vaags en bij 99th Street en Bottom Point of Sewage Facility ook....
    wie weet wat je daar allemaal mot doen?
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij Chuostreet:
    W>G>W>G....reach the sewer:
    Als je Chuo street afgaat kom je na de winkeltjes een weg tegen die recht naar een halfpipe gaat (dit is de sewer). Je moet in die straat via de rails grinden (de G) dan een wallride op de borden (de W) en zo doorgaan totdat je bij de sewer bent.

    Hikage street:
    Overpass w/a crane go Ground>Top>Ground:
    Dit heeft niks met de grote hijskraan in het level te maken, zoals ik eerst dacht (lees: waaraan ik uren aan verspilt heb). Je moet in het blok met de grote machine op de trap springen en naar boven grinden. Als je helemaal boven bent moet je bij het eerste gat je laten vallen zodat je via een rail naar onder grind. Eenmaal onder aangekomen grind je tot het einde en dan heb je het gehaald. Je mag onderweg niet van de rail afspringen of vallen, alleen op het laatste. En je mag of de linker of rechter rail pakken, dat maakt niets uit.

    99th street:
    Je moet gewoon een rondje grinden om het pein in het midden. Je mag niet vallen en je moet beginnen bij een poortje met dezelfde tekens als die in het notebook staan.

    Je moet wel iets preciezer zijn over de Bottom point of the Tokyo Facility, die kan ik me niet meer zo goed herinneren
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal straks het wel wat duidelijker vertellen over Bottom Point of Sewage Facility ...
    en By The Way , ik had in Dogenzaka Hill een "Jet" gehaald maar toen kreeg ik geen character,hoe komt dat?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet op 3 fronten een JET halen per straat. Voor Dogenzaka hill moet je Graffiti, Jet-Tech en Racen (in sommige levels moet je i.p.v. racen een flag battle voeren).
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar die Jet Tech iz vet moeilijk,ik heb alleen Chuo Street's Jet tech gehaald...
    Weet jij een manier om veel punten te halen???
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In ieder level is minstens 1 rail die 500 punten waard is. Meestal begin je daarbij in Jet Tech.
     

Deel Deze Pagina