jet set radio future

Discussie in 'Algemeen' gestart door sexylexy, 7 nov 2002.

1. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in dat egyptische level maar ik weet niet wat jij bij de street challenge in Shibuya Terminal moet doen. De opdracht luid: platforms of (Japanse teken) *13. Not fall down. WTF moet je dan doen???

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat weet ik dus ook niet:confused: iemand?:D

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel nogal een makkelijk spel... Het blijft fun dehele game door, maar je zit niet vaak op het punt om je controller weg te gooien...

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel van de Street Challenges zijn moeilijk te begrijpen omdat ze niet duidelijk zijn en er veel Japanse tekens in staan. Maar bij deze moet je op die bushaltes springen, dat zijn de platforms. Je mag niet op de grond komen maar wel grinden.

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in stage 8 ennuh .. tjah .. echt moeilijk is het spel ook niet. Bestwel simpel. Soms een paar keer opnieuw proberen maarruh .. het verveelt ook niet.
    Je bent steeds onderweg zonder langdradige zeikverhaaltjes .. gewoon steeds "actie".

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan maar dan?? Moet je op alle 13 bushokjes komen zonder ook maar 1 keer de grond te raken?? Volgens mij zijn er niet eens 13 van die dingen.

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn al die groene dingen, het zijn misschien niet allemaal bushokjes maar er zijn er wel 13. Die 3 kleine aan de achterkant tellen ook mee. Je moet die trap gebruiken om van de ene kant naar de andere te grinden.

Deel Deze Pagina