1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jet set radio future

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ralph, 2 mei 2002.

1. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    toch zet ik mijn zinnen meer op race en vechten en First person shooters.

2. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb net twee uurtjes Jet Set gespeeld, en het spel is echt lekker fris. De graphics zijn heeel goed gedaan, er zijn zat stages waar je toch wel even moeten glimlachen als je bedenkt wat de xbox er allemaal uit poept. Veel interactie (veel mensen, auto's die bewegen) + grote levels en een mooie stijl is zeer indrukwekend.

Het spel zelf vindt ik (tot nu) erg goed. Ik ben niet iemand die uren een game achter elkaar kan doen maar eerder om de dag even speelt. Jet Set hield me echter meteen 2 uur vast, en morgen ga ik wat meer stages halen..

Wat wel frusterend is aan het spel:
    - de camera moet je echt met de hand goed zetten omdat vaak je omgeving goed moet bekijken en de camera niet zo slim is dat ie zich zelf optimaal instelt
    - het skaten op de rails gaat heel makkelijk, maar soms is het gewoon irri als je NIET op een rail wilt landen (gebeurt veel te vaak dat je gewoon een andere kant op wilt maar je zit tussen 2 rails vast)
    - sommige locaties worden vrij lastig denk ik om ze te bereiken. zit nu in het begin (subway ergens) en ik moet nog 1 grafiti soul halen en die ligt boven op een gebouw). goed dit hoort erbij, en je bent er wel wat langer met het spel bezig maar hmm.. kweenie
    - waarom geen eigen muziek importeren vd harddisk ??? muziek is wel aardig, maar sommige platen gaan me nu al op de wekker!

Ik heb em dus geleend van een vriend, voor 2 weekjes (hij heeft PGR/RSC meegenomen) dus ik ben er wel even zoet mee..

voor de JSRF liefhebbers : ik vindt het een goeie titel, maar hij is niet helemaal perfect.

ben benieuwd hoe de multiplayer is, as donderdag hebben xbox + pc lannen, dus eens kijken hoe JSRF het daar doet.

3. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ff wennen maar als je er eenmaal een uurtje mee hebt gespeeld roelt het gewoon en is het gewoon supercool :D!!!

Deel Deze Pagina