Omdat het niet zo goed verkocht. Kwil em nog steeds een keer kopen. Maybe 2e hands voor 5 euro of zo. Iemand?
Behoort in mijn top 5 van beste games ooit. Audio was ook echt helemaal geweldig, van die alternative japanese hiphop, te dope! Is deze trouwens al backwards comp.?
Cool een Jet set radio topic, had de game op mijn dreamcast en was de eerste keer dat ik cell shaded graphics zag. Het was een hoog gestyleerde game met sfeer van hier tot "tokyo" Nu hoop ik dat ze nog zeker een keer een vervolg uit brengen voor de 360.
Vind het echt een geniaale game, en ik als metalhead xD vind de muziek ook nog eens geniaal. Heb deel 1 op de dreamcast ook nog ^^ en natuurlijk het vervolg. Ik hoop dat sega ooit nog eens een deeltje 3 aankondigt.
Vond de game en style ook erg tof. Voor de PC komt er nog wel een soortgelijke game aan, Street Gears.
Volgens mij alleen de orginele game. Niet de Sega GT / JSRF disc. Gelukkig heb ik het origineel, ook als 1e xbox game gehaald. Damn wat is deze game briljant. En die sound-track ook.
Soundtrack is inderdaad super. Normaal luister ik niet zo naar die style muziek, maar in de game paste het echt goed. Heb als het goed is ook die combo disc en normale versie. Was alleen jammer dat het af en toe onduidelijk was wat je nou moest doen. Zelf zat ik op den duur vast en wist ik echt niet meer wat te doen, waarna ik was afgehaakt.
Speel hem dan gewoon nog maar een keer, als je het niet wist ging je naar de garage en vroeg jeje mensen wat je moest doen .
Mja, ik bleef op den duur maar al die landschappen doorskaten. Kreeg geen nieuwe opdrachten en met hulp in garage kwam ik er ook niet uit. Werd ook geen nieuwe locatie unlocked.
Stond er geen goal verstopt in het startmenu? Zonde dat zoiets het spel min of meer voor je heeft verpest. Want ook ik ben een groot fan van deze titel! Ik had ook heel lang een avatar van Yoyo (zo heette die toch? )
Geen idee hoe het precies zat, maar kwam er toen echt niet meer uit. Heb alsnog vele toffe uren met de game beleefd toendertijd.
Geloof het ofniet maar ik vond gisteren de cd samen met GT2000 In mijn ouwe demo dvd box van de xbox....cd is gewoon dik 6 jaar oud nu! En hij doet het nog steeds! Speelde gisteren even maar damn wel wennen zeg...maar de muziek alles klopt gewoon!! Speelde wel relaxed...ik was bij zo'n super grote baas bijna op einde en toen kwam de 360 en was ik alles kwijt