Heb het net even zitten kijken.
En het laat toch ook wel zien dat de hedendaagse spellen snel saai worden,
Iets dat mij steeds vaker opvalt. (Of wij zijn tegenwoordig te verwend kwa spellen aanbod)
Wat naar mijn mening ook gezegt moet worden, Is dat er een zeer groot aanbod aan xbox games is, maar de verkrijgbaarheid is erg beperkt. (dat ligt aan de winkels, maar als je goed zoekt vind je alles nog wel terug bij internet winkels en echte gamewinkels. Ook zijn somige gamewinkels en internetwinkels niet te beroerd om voor jouw op zoekt te gaan naar een specefiek spel, maar dat kost geld, En blijkbaar is dat het grootste probleem voor deze jongen.
En omdat de meeste gamers zoals ik er weinig voor voelen om een spel waar ze 60 euro voor betaald hebben te verkopen voor 5 euro is de tweedehandsmarkt ook zeer beperkt in zijn aanbod.
Of te duur.
Ik speel de games die ik voor de oude xbox heb niet meer maar toch bewaar ik ze, waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet maar om ze weg te doen is ook zonde. (eigenlijk niet want je bent er dan vanaf en het ligt niet meer in de weg.)
Maar het zijn vaak ook spellen waar je fijne herrineringen aan hebt en emotionele waarde aan hecht, Zoals bij mij nu het geval is. (maar nu dwaal ik af.)
Hoe dan ook het is jammer maar ook begrijpelijk dat microsoft de Xbox meteen liet vallen, Maar waarom melkkoe EA dat ook gedaan heeft heb ik eigenlijk nooit begrepen, Want ze brengen nog wel alles naar de ps2 toe.
Dan @ Mr X, Wat doet u nu eigenlijk precies bij microsoft xbox ?
En zou u iets voor mij willen doen ? (Heeft te maken met mijn signature hier op het forum.)
Laatst bewerkt: 9 apr 2008